• Anonym (Ons)

    Har du sex på första dejten?

    Jag hade kanske en felaktig fördom om att man inte har sex på första dejten, i alla fall inte när man söker seriöst.

    Hur tänker och gör du?

    (Menar alltså första gången ni ses - frågan gäller enbart det och inte om ni tex känt varandra innan)

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du sex på första dejten?
  • Real Time

    Hänt att jag vill ha sex på första dejten men kuken svarar inte. Måste nog bara lite kär eller trygg för att de ska funka. Jag är verkligen ingen Casanova, haha

  • Anonym (Ja (men kanske inte så smart))

    Ja, det har jag haft. Blivit två one night stands på det sättet. Men då har det vart för att jag tyckt om killen mycket, visst jag har velat ha sex och vart kåt osv. men intentionen var för att vi skulle bli ett par och jag har trott att han känt ungefär samma för mig.

    Har legat med alla killar jag vart med på första dejten. 2 försvann efter en dejt, 3 stannade kvar ett tag till. Har svårt att "spela svår" om jag tycker om någon väldigt mycket och det kan nog vara lite mycket med både sex och ett jag älskar dig på första dejten och skrämma bort män. 

  • Fjäril kär

    Jag har sex om jag vill ha sex. Alla jag blev ihop med låg jag med på första dejten.

    Oseriösa män har jag redan på förhand vetat om att det bara blir ett ligg och det har inte varit några problem.

    Den enda jag inte legat med på direkten är min nuvarande partner helt enkelt för att vi började som vänner i ett helt annat sammanhang ,jag var totalt ointresserad av honom.. men efter några veckors intensivt umgänge så blev det känslor och vi hamnade i säng efter nästan 3 veckor..

  • Anonym (Väntar)

    Jag väntar även om Jag skulle känna en enorm attraktion

  • Anonym (Kvinna45)

    Jag kan mycket väl ha sex på första dejten om jag är attraherad av mannen. Men det leder tyvärr sällan till fler dejts när man ör lite för spontan.

  • Anonym (N)

    Jag tänker att man ska göra precis som man känner för.

    Jag har aldrig legat med någon på första dejten , men det beror på att jag inte känt för det.

    Jag föredrar att lära känna personen innan.

    ONS och KK är inte min grej heller.

    Vill man ligga med någon på första dejten ska man såklart göra det.

  • Anonym (Väntar)
    Anonym (Kvinna45) skrev 2021-07-12 12:20:07 följande:

    Jag kan mycket väl ha sex på första dejten om jag är attraherad av mannen. Men det leder tyvärr sällan till fler dejts när man ör lite för spontan.


    Har det mest slutat i besvikelse för dig?
  • Anonym (My)
    Pinnen2 skrev 2021-07-12 12:21:04 följande:

    Nej, det har jag aldrig haft. Men är inte emot det.


    En oskuld som inte haft sex på första dejten?? Nähä??
  • Anonym (Kvinna45)
    Anonym (Väntar) skrev 2021-07-12 13:10:25 följande:

    Har det mest slutat i besvikelse för dig?


    Japp, ett par gånger har jag själv känt att det inte klickade sexuellt och avslutat. Men de gånger jag känt kemi i både person o sexuellt så blir det aldrig något mera. Det är ju dom man vill dejta vidare.

    Men tyvärr verkar män i min ålder rädda för att inleda ens en sexuellromans.
  • Anonym (12:an)

    Nu har jag förvisso inte dejtat på så sätt mer än med den jag lever ihop med. Men på vår första träff blev det nästan sex. Det var svårt att hålla händerna i styr och kläder på.

    Men det är inget jag skulle gjort på dejt med någon annan.

  • Anonym (Spridda skurar.)

    Det har varit både rent osexiga, och en del väldigt sexiga dejter!

    En dejt för ett antal år sedan som gick ett steg till, där hon va helt sexgalen!

    Riktigt avancerad teknik :) där fisting blev en del!

    Dejten resulterade i en 8 år lång relation!!!

  • Richard1986

    Oftast inte om jag söker seriöst men det har hänt?

    Om det känns rätt för båda i stunden så finns det ingen anledning att hålla tillbaka av moraliska eller taktiska skäl. Blir det bara ett one night stand så visar det sig?.

Svar på tråden Har du sex på första dejten?