Hur raggar jag på män? (Får dåliga tips)
Kvinna, 28 år, singelmamma till en 8åring. Ser hyfsat bra ut.
Istället för att vänta på att bli uppvaktad så skulle jag vilja lära mig att uppvakta, eller kanske "så är jag tvungen att uppvakta" beroende på att han inte gör det.
Pratar jag med tjejkompisar är det helt abstrakt. "Var bara dig själv" "Skicka ut vibbar och signaler" "Se sexig ut" ungefär så. Jo men tack, det där säger mig ingenting. Hur sänder jag ut signaler? Var bara mig själv? Jo för det har ju gett mig hans uppmärksamhet hittills (sarkasm).
Pratar jag med killkompisar är det ungefär "Sug på hans penis" Jo ok då, det vet jag ju att det funkar men det känns som de hoppat ganska många steg för penisar flyger inte fritt så jag bara kan plocka dem och stoppa i munnen. Någon form av interaktion måste ju ske innan penis hamnar i munnen liksom.
Hur gör jag? Säg nu inte "men herregud bara prata med honom" för när jag gör det så hamnar diskussionen på nivån "Du tränar axlar idag?" "Är du klar med 17kgs hantlarna?" Och "tack för komplimangen, jo jag har tränat rätt hårt ända sedan jag var 13 fast med avbrott när jag blev gravid och ett par år efter det, så har kommit igång rätt bra nu igen" Vad skall jag prata om och hur?