• Anonym (Samsung)

    Filma med mobilen?

    Hur ställer ni er till att filma under sex eller skicka nakenbilder/filmer till varandra i ett förhållande.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Filma med mobilen?
  • Anonym (?)

    Du har glömt alternativet "Jag är gärna med på film och foton oavsett om det bara är en kk"

  • Anonym (Samsung)
    Anonym (?) skrev 2021-08-19 11:28:55 följande:

    Du har glömt alternativet "Jag är gärna med på film och foton oavsett om det bara är en kk"


    Nej det har jag inte. Frågan är ställd till de som är i ett förhållande!
  • Anonym (Mysigt)

    Inte filmer under sex, men vi skickar bilder och ibland filmer till varandra när vi inte kan ses. Superhärligt att få hans reaktion på det jag skickar!

  • Anonym (Fotografen)

    Jag hade cam-sex med en kk vid flera tillfällen. Senare berättade hon att hon hade spelat in flera gånger när vi sexade, hon brukad ta fram klippen ibland när hon hade lust sa hon. I bland tittade vi på dem tillsammans på hennes stora tv, men någon inspelning av vårat sex blev det aldrig. Skulle gärna göra det ocksåGlad

  • Dr Börje

    Ni som filmar när ni har sex med er partner eller KKn osv. Vad gör ni med filmen? Vad används den till? Som runk-/pull objekt eller vaddå? 

    Skulle jag se mig själv knulla på film så skulle jag vara så avtänd så att jag är oförmögen att ha sex på minst ett år. Bara tanken får mig att stryka sex från agendan hela denna helg. Fy fan.

  • Anonym (Förr)

    Jag filmade mitt x en del. Det är nästan 15 år sedan, så kvaliteten är rätt dålig. Men jag har kvar dom :) skönt att ta fram och kika på ibland :)

  • TriC
    Anonym (Förr) skrev 2021-08-20 14:09:42 följande:

    Jag filmade mitt x en del. Det är nästan 15 år sedan, så kvaliteten är rätt dålig. Men jag har kvar dom :) skönt att ta fram och kika på ibland :)


    Det är ju just sånt här som är anledningen till att man aldrig någonsin ska låta sig fotas eller filmas! Hur trevligt är det att ens ex har sådant material i sin ägo?? Och eftersom del flesta relationer spricker förr eller senare så, så är det jättekorkat och naivt att låta han/hon ha såna filmer o bilder. 
  • Anonym (Förr)
    TriC skrev 2021-08-20 14:32:17 följande:

    Det är ju just sånt här som är anledningen till att man aldrig någonsin ska låta sig fotas eller filmas! Hur trevligt är det att ens ex har sådant material i sin ägo?? Och eftersom del flesta relationer spricker förr eller senare så, så är det jättekorkat och naivt att låta han/hon ha såna filmer o bilder. 


    Hon vet om att jag har dom och det gör inget för henne. Jag sprider dom inte.
  • Pussan
    TriC skrev 2021-08-20 14:32:17 följande:
    Det är ju just sånt här som är anledningen till att man aldrig någonsin ska låta sig fotas eller filmas! Hur trevligt är det att ens ex har sådant material i sin ägo?? Och eftersom del flesta relationer spricker förr eller senare så, så är det jättekorkat och naivt att låta han/hon ha såna filmer o bilder. 
    Jag har ett antal ex som har filmat när vi knullat och de är ju själva med på filmen så då kanske de inte sprider den...? Det finns i och för sig också en massa bilder på bara mig, men vad gör det? Så dramatiskt är det inte att vara naken.
    Fast jag gillar tanken på att de kanske runkar till bilder/filmer på mig. Får de gärna göra.
  • Anonym (Förr)
    Pussan skrev 2021-08-20 23:14:21 följande:

    Jag har ett antal ex som har filmat när vi knullat och de är ju själva med på filmen så då kanske de inte sprider den...? Det finns i och för sig också en massa bilder på bara mig, men vad gör det? Så dramatiskt är det inte att vara naken.

    Fast jag gillar tanken på att de kanske runkar till bilder/filmer på mig. Får de gärna göra.


    Tycker inte heller att det är så farligt. Hade jag vetat att mina x legat och pullat till mig så hade jag bara blivit kåt och glad. Jag runkar gärna till mina gamla filmer på xet.
Svar på tråden Filma med mobilen?