Kommer jag klara provet eller ska jag lägga NER?
Hej på er! Jag är alltså 22 år, jag har hållt på med teoriprov sedan förra året i september, utan resultat, covid har även påverkat tillkomst till tider. jag har egentligen alltid haft intresset för ett visst bilmärke, jag har även en bil sen ett år tillbaka som bara står, mina föräldrar trodde verkligen att jag skulle klara detta, herregud 18 åriga och små barn klarar detta liksom.
Jag ska vara ärlig, jag har inte haft elevcentralen innan som alla andra typ har och har haft under körkortsplugg. Jag har endast använt mig av mobilapp samt svarat och inte tänkt utan bara ''åh ja vad bra rätt svar'' sen nät jag väl sitter i salen blir jag så nervös att jag svettas.
Nu är det 18 dagar kvar, jag har semester och pluggar via elevcentralen samt boken, försöker att finna intresset samt sätta mig in i frågorna ordentligt, genom bilder i huvudet och liknande. Elevcentralen ger verkligen mycket info.
Tror ni jag klarar det om jag pluggar samt läser varje dag nu framåt? eller ska jag lägga ner? samt varför är jag så seg med detta?
min dröm är att nu ta detta och byta jobb, jobba med bilar.. försäljning.. 6:te gången teori prov :(