Tinderfrågor
Hej,
Förra veckan matchade jag med en kille, skrev fram- och tillbaka ett par dagar tills vi bestämde oss för att ses.
Såg på en väldigt lång fika på ca 3 timmar, klickade och samtalsämnen flöt på väldigt bra. Dagen efter fikan sågs vi, och avslutade kvällen/natten hemma hos honom. Dagen efter vi hade setts (alltså igår) tackade jag för att det var trevlig och frågade om han ville ses igen. Hans svar var självklart ja, att han gärna vill ta en dejt men då han har sina barn nu i två veckor och därefter åker jag iväg två veckor vilket gör att vi inte kommer ses.
Jag är inte särskilt aktiv på Tinder men när jag kollade idag så hade han tagit bort mig. Därav min undran om du brukar ta bort personer som du har matchat med och bytt telefonnummer med? Av vilken anledning tar man/du bort folk? Tänker att om han inte hade velat setts så hade han kunnat säga det, hade inte varit någon hard feelings även om jag är intresserad utav att lära känna honom bättre. Nu känner jag inte honom men jag uppfattade honom som en ärlig och seriös person... dock så kan ju skenet bedra.
Vad tror du?