• Anonym (Ella)

    Kvinna, Attraheras du mer av en gift man än en singel?

    Scenario: Du är singel och på krogen, två identiskt snygga killar söker din uppmärksamhet med dröjande blickar från olika delar av baren. Den ena är singel den andra har en ring på fingret. Du känner för ett one night stand. Vem blir blir du mest attraherad av?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna, Attraheras du mer av en gift man än en singel?
  • Anonym (.)

    Med en ring så har någon godkänt att han duger. Sedan så är det spännande om man kan få honom frestad att gå hela vägen Cool

    Singelkillen är en lättare match så han blir backup om gifta mannen är trogen.

  • Anonym (nöjd 45 åring.)

    Har ingen plan att ragga upp någon.
    men
    En man med ring är ju godkänd som livskamrat av någon, singelmannen kan ju vara en datanörd och torkar sina strumpor på elementet.

  • Anonym (Ghost)

    Ledsen för er i inlägg 1 och 2 men ni är lurade :) "Åh han har en ring så han är gooodkänd!" Glöm det. För det första, godkänd eller duger för vad?? Sex? Inte garanterat. En relation? Inte relevant, ni vill ju bara ha ett one night stand så det kvittar. För det andra, om han vore så förbaskat bra skulle han inte ragga på andra kvinnor.

  • Anonym (Besiktadoklar)
    Anonym (.) skrev 2021-07-13 22:05:17 följande:

    Med en ring så har någon godkänt att han duger. Sedan så är det spännande om man kan få honom frestad att gå hela vägen Cool

    Singelkillen är en lättare match så han blir backup om gifta mannen är trogen.


    Jag har påstått detta förr:
    Kvinnor lockas mer av upptagna män, då kvinnor attraheras av män som blivit godkända av andra kvinnor.
    Det är icke sant hävdar kvinnor.
  • Anonym (i)
    Anonym (nöjd 45 åring.) skrev 2021-07-13 22:17:53 följande:

    Har ingen plan att ragga upp någon.
    men
    En man med ring är ju godkänd som livskamrat av någon, singelmannen kan ju vara en datanörd och torkar sina strumpor på elementet.


    En datanörd vore ju jättepraktiskt! Sedan att använda värmen från elementen att torka strumpor på, varför inte? Är dina element för fiiina för det? Bättre där än att hänga dem på en torkställning inne i ett fuktigt badrum..
  • Anonym (i)
    Anonym (Besiktadoklar) skrev 2021-07-13 23:17:51 följande:
    Jag har påstått detta förr:
    Kvinnor lockas mer av upptagna män, då kvinnor attraheras av män som blivit godkända av andra kvinnor.
    Det är icke sant hävdar kvinnor.
    Säger du efter att ha läst en kommentar som bekräftar vad du tror.

    Anekdotisk bevisföring..
  • Anonym (Besiktadoklar)
    Anonym (i) skrev 2021-07-14 00:21:03 följande:
    Säger du efter att ha läst en kommentar som bekräftar vad du tror.

    Anekdotisk bevisföring..
    Jag har påstått detta förr.
    Med förr så menar jag att jag påstått detta tidigare.
    Innan kommentaren här.
  • Anonym (Man)

    Min kvinna sa att det attraherar. Dessutom har mannen så gott som alltid ring på fingret i reklam etc. Där man ska se, ska vi kalla det omtyckt ut.

    Se tror jag att det finns en del kvinnor som inte skulle erkänna det, eftersom det egentligen inte är ok.

    Det är en sak vad kvinnor tycker, ibland en annan vad dom säger att dom tycker.

  • Anonym (Fisken)

    Absolut inte. En upptagen man är avtändande och stöter en gift karl på mig ska han vara glad om han bara får en utskällning och en bitsk kommentar om att han ska gå hem till sin fru. Vet jag vem frun är kan det också mycket väl vara att jag samlar bevis som jag skickar till frun. Jag har mer självrespekt att vara ett hål till en upptagen man.... 

  • Anonym (Man)
    Anonym (Fisken) skrev 2021-07-14 09:40:59 följande:

    Absolut inte. En upptagen man är avtändande och stöter en gift karl på mig ska han vara glad om han bara får en utskällning och en bitsk kommentar om att han ska gå hem till sin fru. Vet jag vem frun är kan det också mycket väl vara att jag samlar bevis som jag skickar till frun. Jag har mer självrespekt att vara ett hål till en upptagen man.... 


    Tror inte en man skulle försöka. Troligen utstrålar du inte en flirtig och inbjudande känsla hos andra män. Det är bara en känsla jag får när jag läser ditt inlägg.
  • Anonym (Fisken)
    Anonym (Man) skrev 2021-07-14 09:45:36 följande:
    Tror inte en man skulle försöka. Troligen utstrålar du inte en flirtig och inbjudande känsla hos andra män. Det är bara en känsla jag får när jag läser ditt inlägg.
    Tro vad du vill. Nu går jag inte ofta på krogen längre men de gånger jag gör det har jag aldrig svårt att få kontakt med andra personer, både kvinnor och män. Jag är faktiskt väldigt öppen, pratglad och charmig när jag vill och allra roligast har jag haft när jag farit ut ensam på krog. Jag är dock helt emot otrohet och inget intresse av en upptagen man. Otrohet är så jävla respektlöst mot sin partner. Vill man ligga runt gör man slut!
Svar på tråden Kvinna, Attraheras du mer av en gift man än en singel?