• Anonym (Ellie2017)

    Ma och kroppen är konstigt.

    Hejsan ! Jag fick reda på att jag fått ett ma den 10/6. Jag var då i v.12 men fostret slutat växa i v.8. Den 20 gjordes de en Skrapning eftersom cytotec behandlingen inte funkade till 100%. Jag små blödde, inga stora mängder. i nästan 2 veckor innan de la sig. Så skönt när de lagt sig. Efter ca 1 vecka så fick jag en blödning igen med lite magsvärk, kändes precis som att första mensen kommit igång. Sen blödde jag varannan dag i några dagar. Och jag har fortsatt ha mest blodblandade flytningar och kan komma lite blod i torskyddet.

    Vad är de som händer ? Inte kan de väl bara pga av skrapningen ? Jag var ju ändå fri från den i en vecka. Dessa små blödningar / flytningar har hållit på i ca en

    Vecka. Och verkar inte ge sig. Jag har inget ont och de luktar inget konstigt alls. Någon som

    Varit med om något liknande ?

  • Svar på tråden Ma och kroppen är konstigt.
  • Anonym (Mulder)

    Skulle ju kunna vara mensen! Jag har haft två MA men dom upptäcktes tidigt och cytotec funkade bra, så min mens efter var ganska normal (fast ovanligt riklig) men jag minns att jag blev förvånad när den kom och trodde det var mer blödningar från missfallen.

    Jag fick ägglossning 14 dagar efter jag tog tabletterna, och mensen som vanligt enligt min cykel. Men mensen var som sagt MYCKET och långvarig, hade spottings nästan en vecka efter själva mensen. Och sen spottings en hel vecka innan nästa mens. Så trots att allt gick snabbt och bra så påverkades ju kroppen, och för dig kanske kroppen behöver lite mer tid innan allt blir som vanligt igen!

Svar på tråden Ma och kroppen är konstigt.