Anonym (äää) skrev 2021-07-16 07:22:41 följande:
Jag tror jag råkade klicka fel, jag skulle fylla i 5 år, men tror det råkade bli 10 år.
Jag är äldre än du är men jag har aldrig dejtat/varit ihop med någon som varit mer än 4 år äldre. Inte så att jag medvetet valt så, men jag har nog alltid hängt mest med ganska jämnåriga personer.
Sedan skriver du 20-25 i din TS. För mig var det nog rätt stor skillnad på att vara 20 eller 25. 20, då har man precis lämnat gymnasiet, hängde ff rätt mycket med gamla gymnasiekompisar och då var man väldigt många i samma ålder. När jag var 25 hade jag flyttat för att bli student på annan ort och fick en massa olika studiekamrater i olika åldrar.
Tack för svar. Ja det är såklart skillnad på 20 å 25. Killar verkar ju inte bry sig så mkt utan tänker ju yngre desto roligare men kul att veta vad andra tjejer tänker i ämnet, vart går gränsen för folk. Det händer ju att 35-40åringar stöter på oss yngre tjejer och oftast är dom verbalt mkt bättre och den gången jag låg med en som var typ 26 å jag 23 så var han väldigt bra i sängen också. Men jag kanske är en minoritet:) tänker att de flesta tjejer vill bara ha one night stands med killar som max är 3år äldre el nåt?
Så du har aldrig gått hem med någon från krogen eller legat med någon på en fest som är 10 år äldre? Fattar om man vill stadga sig med någon i ens egen ålder men bara sex för en natt?