• Anonym (Man)
    Fri 16 Jul 2021 08:36
    3521 visningar
    20 svar
    20
    3521

    Kvinna - hur länge vill du ha penetration - in och ut - under ett samlag?

    Hur länge tycker du själva penetrationen (kuk i fitta) kan/ska hålla på under ett samlag? Hur länge förväntar du dig att det håller på? Vad är optimalt för dig? Behöver du lång tid med penetration eller får du bara skavsårskänsla om det håller på för länge?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna - hur länge vill du ha penetration - in och ut - under ett samlag?
  • Anonym (Q)
    Fri 16 Jul 2021 10:40
    #1
    +1
    Anonym (Man) skrev 2021-07-16 08:36:14 följande:

    Hur länge tycker du själva penetrationen (kuk i fitta) kan/ska hålla på under ett samlag? Hur länge förväntar du dig att det håller på? Vad är optimalt för dig? Behöver du lång tid med penetration eller får du bara skavsårskänsla om det håller på för länge?


    Med rätt älskare vill jag aldrig det ska sluta. Med fel älskare får det gärna sluta eget 4 sekunder.
  • Anonym (Q45)
    Fri 16 Jul 2021 11:22
    #2
    Anonym (Q) skrev 2021-07-16 10:40:14 följande:
    Med rätt älskare vill jag aldrig det ska sluta. Med fel älskare får det gärna sluta eget 4 sekunder.
    Så skönt när går för honom efter 4 sekunder.
  • Anonym (pppp)
    Fri 16 Jul 2021 11:44
    #3
    Anonym (Man) skrev 2021-07-16 08:36:14 följande:

    Hur länge tycker du själva penetrationen (kuk i fitta) kan/ska hålla på under ett samlag? Hur länge förväntar du dig att det håller på? Vad är optimalt för dig? Behöver du lång tid med penetration eller får du bara skavsårskänsla om det håller på för länge?


    Eftersom jag inte kommer av det så behövs det egentligen inte alls, om jag bara ska tänka på mig själv. Däremot är det mysigt för att komma så nära min man som möjligt. Jag har absolut inget emot det, men det ska inte bli för länge, då blir det bara tråkigt. 
    När vi har sex gör vi annat först, och sen avslutar mannen genom att komma i mig och då blir det oftast ett par minuter. 
  • Anonym (Kvinn­a 42)
    Fri 16 Jul 2021 11:46
    #4

    Jag vill ha mycket penetration och länge i varierande ställningar. Minst 15-20 minuter i sträck och totalt kanske ett par timmars penetration. Är det bara 5-10 minuter hinner jag inte bli nöjd och tillfredsställd. 

  • Fri 16 Jul 2021 11:52
    #5
    Anonym (pppp) skrev 2021-07-16 11:44:19 följande:

    Eftersom jag inte kommer av det så behövs det egentligen inte alls, om jag bara ska tänka på mig själv. Däremot är det mysigt för att komma så nära min man som möjligt. Jag har absolut inget emot det, men det ska inte bli för länge, då blir det bara tråkigt. 

    När vi har sex gör vi annat först, och sen avslutar mannen genom att komma i mig och då blir det oftast ett par minuter. 


    Här det där ibland och blir lite fundersam. Hur är det för dig, skulle inte du vilja komma också eller helst samtidigt? Jag som man vill ju att hon också ska bli ordentligt tillfredställd, eller egentligen att båda blir det. Tror jag skulle känna det lite som att jag utnyttjar för min eget ego om hon inte skulle bli tillfredsställd men kanske fel av mig
  • Anonym (inte för länge)
    Fri 16 Jul 2021 12:16
    #6

    Min man kan hålla på i  minst 45 minuter innan han kommer,han är 75 år.Själv har jag svårt att komma även med klitorisstimulans..Sexlivet känns jobbigt tyvärr.

  • Anonym (så länge det är skönt)
    Fri 16 Jul 2021 12:24
    #7
    +1

    Väldigt olika gång till gång så omöjligt att svara på. Har aldrig kommit av penetration men vill nästan alltid ha det eftersom jag njuter enormt av att bli uppfylld, speciellt första stötarna och inträngandet med rätt man. Sen beror det på om älskaren är begåvad och lyhörd och vet hur man rör sig rytmiskt och inkännande.

    Många samlag och killar har känts väldigt menlösa, men om jag är tillräckligt attraherad av någon och killen vet vad han gör så är det helt underbart med penetration. Gärna i många olika vinklar och flera gånger efter varann men gillar de riktigt nära bäst där man kan se in i varandras ögon och känna hela varandras kroppar. Är också en sån som gillar att man knullar lite emellan och gör annat och drar ut på erotiken och orgasmerna. Att killen smeker och slickar ett tag, kör in den igen ett par djupa hårda tag och sen ut igen för att fresta mig, kåta upp mig, och liksom använder sin kuk för att massera mina insidor, utforska hela min kropp och vagina.

  • Anonym (Olika­)
    Fri 16 Jul 2021 15:07
    #8

    Som någon skrev innan så är det olika med olika män. Min fd var bra på annat men penetrering gav inte så mycket mer än att det var mysigt. Nuvarande man är grövre utrustad och det är väldigt skönt att känna sig ordentligt uppfylld, helst bakifrån och intensivt.

    Orkar inte mer än 10-15 min, bäst att variera lite.

  • Anonym (Mimi)
    Fri 16 Jul 2021 15:14
    #9

    Jag vill ha tills jag kommer. Det brukar ta några minuter. Men sen brukar det få hålla på lite längre för oftast kommer inte han lika snabbt. Men då är det ganska tråkigt = utan mål.

  • Fri 16 Jul 2021 16:47
    #10

    Först oralt, brukar ta 30-45 min att komma. Sedan penetrering tills vi båda kommer och det kan ta allt från 15-45 min och det är härligt hela tiden.

    Mitt svar registrerades inte btw...

  • Fri 16 Jul 2021 17:06
    #11
    Ukklavek skrev 2021-07-16 16:47:24 följande:

    Först oralt, brukar ta 30-45 min att komma. Sedan penetrering tills vi båda kommer och det kan ta allt från 15-45 min och det är härligt hela tiden.

    Mitt svar registrerades inte btw...


    Så härligt ni har det =)
  • Anonym (Man) Trådstartaren
    Fri 16 Jul 2021 17:46
    #12
    Ukklavek skrev 2021-07-16 16:47:24 följande:

    Mitt svar registrerades inte btw...


    Kan tyvärr inte göra något åt det, felanmäl till familjeliv istället!
  • Anonym (Camil­la)
    Fri 16 Jul 2021 22:50
    #13

    Ett härligt förspel. Gärna med orgasm. Penetrerande i olika ställningar. Turas om att komma. Mer lek och smek. En runda till. Sedan blir det skav. Svettigt och kladdigt ska det vara.

  • Anonym (En stund)
    Fri 16 Jul 2021 23:09
    #14

    Tar oftast en stund för min kropp att vakna till liv när vi har sex, så jag brukar komma efter typ 7-10 min. Så han får gärna hålla på ca 15 minuter så brukar jag hinna komma två gånger!

    Med exet var sexet så himla dåligt, så där såg jag gärna till att han kom så fort som möjligt så man hade det överstökat och kunde avsluta själv på toaletten haha.

  • Anonym (Snabb­t)
    Sat 17 Jul 2021 18:43
    #15

    Några minuter räcker. Jag kommer inte av penetration. Mannen slickar mig till orgasm först och det gör honom superkåt så han kommer på några sekunder. Lyckas jag inte få orgasm innan så tar det lite längre tid för honom, men max typ 10 min.

  • Anonym (Pelle­)
    Sat 17 Jul 2021 19:33
    #16
    Anonym (En stund) skrev 2021-07-16 23:09:19 följande:

    Tar oftast en stund för min kropp att vakna till liv när vi har sex, så jag brukar komma efter typ 7-10 min. Så han får gärna hålla på ca 15 minuter så brukar jag hinna komma två gånger!

    Med exet var sexet så himla dåligt, så där såg jag gärna till att han kom så fort som möjligt så man hade det överstökat och kunde avsluta själv på toaletten haha.


    På vilket sätt är din nuvarande bättre på penetrerande än ditt ex?
  • Anonym (En stund)
    Sat 17 Jul 2021 20:58
    #17
    Anonym (Pelle) skrev 2021-07-17 19:33:55 följande:

    På vilket sätt är din nuvarande bättre på penetrerande än ditt ex?


    Nuvarande är bättre på sex överlag, exet rörde/kysste mig knappt och ville bara att sexet skulle vara klart snabbt.
  • Anonym (Mona)
    Sat 17 Jul 2021 21:07
    #18

    Vill ha den 18 minuter i rumpan.

  • Anonym (Försp­el)
    Sun 25 Jul 2021 21:14
    #19

    Vill egentligen bara ha förspelet med smek, fingrar, oralt.

  • Sun 25 Jul 2021 21:30
    #20
    Anonym (Kvinna 42) skrev 2021-07-16 11:46:43 följande:

    Jag vill ha mycket penetration och länge i varierande ställningar. Minst 15-20 minuter i sträck och totalt kanske ett par timmars penetration. Är det bara 5-10 minuter hinner jag inte bli nöjd och tillfredsställd. 


    Är det ok för dig att man kommer minst en gång i dig och fortsätter sen? Jag själv kan inte hålla på för länge utan att komma, men fortsätter gärna när jag kommit.
Svar på tråden Kvinna - hur länge vill du ha penetration - in och ut - under ett samlag?