• Theflower

    Depression och GAD

    Hej! Är ny på sidan, behöver verkligen råd och tips samt behöver höra att jag inte är ensam för får panik. Lider av GAD (generelliserings ångest) och depression.

    Är i en relation med en underbar kille, vi väntar barn och när jag slutade med mina p-piller så startade ångest och depressionen igång. Har inte känt mig som mig själv längre.

    Har haft så mycket tänk om tankar så att jag tror på dem, speciellt när de kommer till min kille. Har haft allt om att jag inte har känslor kvar mm. Fast jag vet att jag egentligen älskar honom. Mår inte alls bra av detta lever med ett samvete på 0? vill bara vara nära honom och vill inte förlora honom:(( får sådan hjärt klappning när allt kommer? men ibland känner jag också mig helt tom och kall på känslor till alla. Kan man ha svårt att vissa känslor när man har depression?? Snälla hjälp

  • Svar på tråden Depression och GAD
  • Theflower

    Vill även tillägga att jag känner av emellan åt att jag älskar honom, ibland känns de helt tomt. Dras till honom och han är den ända personen som får mig att skratta och vara lugn när jag mår som jag gör.. ??

Svar på tråden Depression och GAD