• Anonym (Misstanke)

    Misstänker otrohet

    Jag jobbar ofta på annan ort och tycker min man beter sig märkligt när jag är iväg

    Har funderat på om han har en älskarinna när jag är iväg

    Hur ska jag ta reda på det? Kan jag sätta upp en kamera el liknande? Någon i samma sits?

  • Svar på tråden Misstänker otrohet
  • Anonym (E)

    Klart du kan sätta upp en kamera. Har du snokat igenom hans telefon och sociala media än?

    På vilket sätt beter han sig konstigt?

  • Anonym (Misstanke)
    Anonym (E) skrev 2021-07-17 19:17:59 följande:

    Klart du kan sätta upp en kamera. Har du snokat igenom hans telefon och sociala media än?

    På vilket sätt beter han sig konstigt?


    Svarar inte osv har också flera tjejkompisar

    Är det komplicerat att sätta upp?

    Spelar den in nonstop?

    Jag är ofta borta ca 1 vecka blir ju rätt mycket inspelningstid
  • Anonym (E)
    Anonym (Misstanke) skrev 2021-07-17 19:23:42 följande:
    Svarar inte osv har också flera tjejkompisar

    Är det komplicerat att sätta upp?

    Spelar den in nonstop?

    Jag är ofta borta ca 1 vecka blir ju rätt mycket inspelningstid
    Det är väl inget konstigt att ha tjejkompisar, det är det många som har. Han är väl upptagen om han inte svarar, eller hur förklarar han det?

    Nej det ska inte vara komplicerat. Om den spelar in non-stop beror mkt på vilken slags kamera du har. Det finns även baby cams som är kopplade till appar, då kan du se innehållet live via din telefon och det enda som behövs är att elkabeln är inkopplad. Och så klart oavsett sort, att kameran är gömd.
  • Ordinär Man
    Anonym (Misstanke) skrev 2021-07-17 19:09:40 följande:

    Jag jobbar ofta på annan ort och tycker min man beter sig märkligt när jag är iväg

    Har funderat på om han har en älskarinna när jag är iväg

    Hur ska jag ta reda på det? Kan jag sätta upp en kamera el liknande? Någon i samma sits?


    Detta låter mycket misstänkt! Du behöver anlita en privatdetektiv, eller någon vän som kan spionera på honom. Alternativt får du väl ta ledigt och hyra någon bil du kan vara i och hålla koll.
  • Samasim

    Bättre men ljudspelare. Det finns mkt liten ljudspelare som spelar i 15 timmar allt ljud. den kan du stoppa i hans kläder ellee vart som helst där han befinner sig då kommer du höra om de ringer ellee träffas. Kameror bruka ofta behöva ha bara hemma och koppla den till el källa vilket han kan upptäcka.

    Det finns oxå I olika former som tex USB ingång. Google spion ljudspelare så kommer du hitta nåt som passar.

  • Anonym (Är du tokig?)

    Men herregud...

    Vad är det för fel på dig? Jag skulle kasta ut min partner ögonblickligen om hon spionerade på mig eller grävde i min aktivitet via appar eller nätet.

    Om du tycker att han beter sig konstigt ska du Prata med honom och berätta att det känns konstigt.

    Kan inte förstå alla som svarat med förslag på olika sätt att spionera. Ett förhållande måste bygga på förtroende. Saknas det så kan ni lika gärna gå åt var sitt håll.

  • Anonym (Hanne)

    Det låter som i ett fängelse med övervakning. Det är kränkande

  • Anonym (Inspecor Gadget)

    Har du kommit så långt att du vill övervaka din partner så är det förhållandet troligen redan över och det gäller bara att samla bevis för en eventuell process eller konfrontation.

    Har använt en modell som heter MQ-L500 för liknande syfte, fanns på Amazon förr men hittar den inte nu. Den är maskerad som en powerbank och har därmed väldig lång inspelningstid. Inställd på ljudaktivering kan den räcka 150 dagar, eller 2v om den spelar in kontinuerligt. Ljudkvaliteten är helt ok

Svar på tråden Misstänker otrohet