• ebbad

    Ahhhh hälp!!!

    Okej nu är jag här med min bacillskräck igen?

    Så idag var jag inne i stan och på väggen av gallerian så var det tydligt att någon hade spytt där! De var ganska torrt tror jag (pillade ju inte på de) men lite hade typ torkat in så de va ingen färg men sen var det också tydligt att det hade runnit och var droppar/klumpar som var kvar. Jag vet inte hur länge de har varit där men skulle chansa på typ en natt, de är ganska kallt här på natten, ungefär 10 grader. Jag gick ganska nära där, kanske en armlängd ifrån eller lite mindre. Jag bärde på en påse som var ännu närmare. Är jätte rädd att jag blir sjuk. Jag har inte duschat än och har haft på mig kläder som var i påsen som kom ganska nära spyat. Borde jag oroa mig??

  • Svar på tråden Ahhhh hälp!!!
  • moaguuun

    Alltså om du inte fysiskt nuddande så spelar det ju ingen roll att du kom nära.

    Jag har också bacillskräck och har förr slängt en hett ny dyr jacka för jag nuddat en soptunna. Så du kan lita på mig i detta.

  • ebbad
    moaguuun skrev 2021-07-17 19:43:42 följande:

    Alltså om du inte fysiskt nuddande så spelar det ju ingen roll att du kom nära.

    Jag har också bacillskräck och har förr slängt en hett ny dyr jacka för jag nuddat en soptunna. Så du kan lita på mig i detta.


    Tack så sjukt mycket för ditt svar!!!
Svar på tråden Ahhhh hälp!!!