• Anonym (M)
    Sun 18 Jul 2021 11:05
    7879 visningar
    84 svar
    84
    7879

    Fråga till män: kan du ge kvinnan fontänorgasm??

    Jag tycker att väldigt få män försöker ge fontänorgasmer

    Vad beror det på?

    Har jag bara träffat fel män eller försöker de inte?

    Kvinna - skriv gärna i tråden om din upplevelse av detta. Försöker män?

    Kan du få fontänorgasmer?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fråga till män: kan du ge kvinnan fontänorgasm??
  • Sun 18 Jul 2021 11:09
    #1

    Nej och jag har inte försökt heller för jag tror det där bara är en myt och påhitt.

  • Singel­pappan­81
    Sun 18 Jul 2021 11:13
    #2
    Anonym (M) skrev 2021-07-18 11:05:28 följande:

    Jag tycker att väldigt få män försöker ge fontänorgasmer

    Vad beror det på?

    Har jag bara träffat fel män eller försöker de inte?

    Kvinna - skriv gärna i tråden om din upplevelse av detta. Försöker män?

    Kan du få fontänorgasmer?


    Ja

    Jag har lyckas ge fontän Orgasm
  • Anonym (Kvinn­a)
    Sun 18 Jul 2021 11:19
    #3

    Jag har fått fontänorgasm ett par gånger.

    Mitt ex och jag bestämde oss för att experimentera så vi googlade tillsammans på hur man skulle göra osv. En fantastisk upplevelse! Det krävs dock en speciell teknik för att detta ska ske, iallafall för min del. Så det gäller ju att prata med mannen och guida honom där och då!

    Lycka till!

  • Anonym (Kim)
    Sun 18 Jul 2021 11:29
    #4

    Frågan är delvis felställd, bör kompletteras med "vad gör kvinnor för att få fontänorgasm"? Föreställningen att män ger och kvinnor tar emot i sexlivet är gammalmodig.
    Min kvinna vill inte att jag försöker  "ge" henne fontän.

  • Sun 18 Jul 2021 11:54
    #5

    Intressant tråd...:)

    Har relativt stor erfarenhet. Vill börja med att det krävs att kvinnan är avslappnad och öppen, blir svårt om hon spänner sig. Sen finns tekniker till detta. Hemligheten är att stimulera g punkt / området i övre delen av vagina. Antingen med fingrar eller mannens utrustning. Har själv haft relativt lätt få till detta då jag är rätt rejäl i storlek vilket visat sig underlätta att få till fontän.

  • Don Dante
    Sun 18 Jul 2021 13:08
    #6
    -1

    Ja....det har jag gett flera kvinnor.

    Det handlar mycket också om att göra kvinnan mottaglig för att uppleva njutning. Då går det göra mycket häftiga saker. Som t ex ge bröstorgasm

  • Sun 18 Jul 2021 13:14
    #7

    Innan jag träffade min sambo för ca 11 år sen så visste jag inte ens vad fontänorgasm va.

    Men efter att han kom in i mitt liv så får jag ofta fontänorgasmer och dom är väldigt starka.

    Jag får även fontänorgasmer vid bröststimulans :)

    Jag vet att min sambo har gett andra kvinnor fontänorgsmer innan vi vart tillsammans.

    // Lena

  • Anonym (Well)
    Sun 18 Jul 2021 13:24
    #8

    Jag kan få, ganska lätt om jag är väldigt upphetsad. Min sambo vet exakt hur han ska göra och gillar det, eftersom det sker när jag helt ger mig hän.

    Det är inte särskilt skönt tycker jag, så egentligen är det inte mycket till "orgasm", men spela roll det är kul ändå.

    Även tidigare har jag haft lätt att få fontän även om mannen inte försökt. Även utan penetrering, tex fick jag när en jag sög av sprutade, pga upphetsning. Han trodde dock jag kissade på mig. Inte så kul

  • Anonym (M) Trådstartaren
    Sun 18 Jul 2021 14:15
    #9
    Don Dante skrev 2021-07-18 13:08:18 följande:

    Ja....det har jag gett flera kvinnor.

    Det handlar mycket också om att göra kvinnan mottaglig för att uppleva njutning. Då går det göra mycket häftiga saker. Som t ex ge bröstorgasm


    Vad är det?

    Det kan jag nog inte få. Är totalt okänslig i brösten. Inte ens mammografi känns :D

    Fontänorgasmer får jag enkelt tackålov
  • Anonym (M) Trådstartaren
    Sun 18 Jul 2021 14:18
    #10
    Anonym (Well) skrev 2021-07-18 13:24:14 följande:

    Jag kan få, ganska lätt om jag är väldigt upphetsad. Min sambo vet exakt hur han ska göra och gillar det, eftersom det sker när jag helt ger mig hän.

    Det är inte särskilt skönt tycker jag, så egentligen är det inte mycket till "orgasm", men spela roll det är kul ändå.

    Även tidigare har jag haft lätt att få fontän även om mannen inte försökt. Även utan penetrering, tex fick jag när en jag sög av sprutade, pga upphetsning. Han trodde dock jag kissade på mig. Inte så kul


    För mig så var första gångerna inte nåt särskilt men den senaste killen använder fyra fingrar och får det att bli helt galet skönt

    Är beroende och livrädd att hitta en kille som inte kan för jag kan nog inte förklara ens hur det går till
Svar på tråden Fråga till män: kan du ge kvinnan fontänorgasm??