Vill ni killar ha en modell snygg tjej?
Duger inte vi ?alldagliga ? ? Varför följer ni massa snygga modeller på diverse sociala medier osv jämför ni er tjej med dessa tjejer? Tror ni själva ni har en chans på en sådan tjej?
Duger inte vi ?alldagliga ? ? Varför följer ni massa snygga modeller på diverse sociala medier osv jämför ni er tjej med dessa tjejer? Tror ni själva ni har en chans på en sådan tjej?
Hon behöver inte vara modell snygg. Men gärna modell smal.
Följer för att dom är attraktiva såklart. Sen tror jag inte att jag har någon chans. Men jag har sett många riktigt fula och feta killar med snygga tjejer så jag tror inte det är omöjligt heller.
Det är nog få personer som aktivt önskar en alldaglig partner, då det i princip betyder ful/helt utan utmärkande drag.
Många kan nog däremot nöja sig med någon som har fina ögon, eller ett härligt skratt, eller fantastiskt hår, eller något annat drag som gör att man lägger märke till personen.
Om jag gillade en modellsnygg tjej, så skulle jag vilja ha henne. Om jag träffade Charlize Theron och vi klickar, så skulle jag vilja ha henne.
De tjejer som jag blivit kär i var inte modellsnygga. De såg helt olika ut också, då jag inte har nån mall. Slanka, mulliga, brunetter, blondiner.
Jag följer inte dessa tjejer på sociala medier och jag vill inte få till det med en av dem heller. Jag söker en vanlig alldaglig tjej helt enkelt.
Känner typ inga killar som är ihop med modellsnygga tjejer. Dom flesta är normala vanliga tjejer. Inte fula men inte snygga heller. Vissa är söta i ansiktet men kanske lite mulliga, andra fina kroppar med helt vanligt ansikte.
Alla ligger nog på ungefär samma nivå, killar som tjejer.
Instagram är inte verklighet. Det finns t o m appar nu som ändrar hur ens kropp ser ut i live-videos. Inget går att lita på online.
Min kusin är jättesnygg och en sorts modell. Jobbar för "Scandal beauties", o h liknande uppdrag. Följer givetvis henne på hennes normala sociala medier men givetvis inte onlyfans och vad nu för annan halvporr hon lägger ut.
Innan du dömer ut killen kanske du kan förvisa dig om att han faktiskt inte är släkt/vän med den där modellen han följer.
Jag skulle gärna bli tillsammans med en fitness modell (tycker sällan att catwalk modeller är särskilt attraktiva) eftersom jag oftast finner dem attraktiva. Men det förutsätter ju att personlighet också matchar med det jag söker, t.ex. allmänbildad och samhällsintresserad.
Det betyder inte att jag dissar alla "alldagliga" tjejer. Finns många fina tjejer som har ett rätt alldagligt utseende också.
Jag är singel så jag kan inte jämföra min tjej med en "modell", men jag följer inga "modeller" på Instagram (eller några andra socialamedier). Det finns många fina tjejer att titta på där men det är inget som ger mig något att följa.
Men för att vara tydlig så kan man ju vara en intressant, driven, ambitiös och stå för sina åsikter även om man är en modell. Precis som att man kan vara motsatsen även om man är en "alldaglig" eller "oattraktiv" människa. Personligheten när det gäller sånt har inget med utseendet att göra.
Jag skulle gärna bli tillsammans med en fitness modell (tycker sällan att catwalk modeller är särskilt attraktiva) eftersom jag oftast finner dem attraktiva. Men det förutsätter ju att personlighet också matchar med det jag söker, t.ex. allmänbildad och samhällsintresserad.
Det betyder inte att jag dissar alla "alldagliga" tjejer. Finns många fina tjejer som har ett rätt alldagligt utseende också.
Jag är singel så jag kan inte jämföra min tjej med en "modell", men jag följer inga "modeller" på Instagram (eller några andra socialamedier). Det finns många fina tjejer att titta på där men det är inget som ger mig något att följa.
Men för att vara tydlig så kan man ju vara en intressant, driven, ambitiös och stå för sina åsikter även om man är en modell. Precis som att man kan vara motsatsen även om man är en "alldaglig" eller "oattraktiv" människa. Personligheten när det gäller sånt har inget med utseendet att göra.
Tack för alla era svar.