• Anonym (Stallion)

Utan underkläder

Nu så här på sommaren kommer alla vackra ut och visar sina fina kläder. Allt i olika färger och kreationer. En dag satt jag själv på en krog i mitten av en storstad i Sverige och tog en kall förfriskning, beundrade och kollade in gatans alla människor. 
    Då jag inte kunde urskilja om vissa bar underkläder eller inte blev jag mer nyfiken på att doktorera i ämnet ;). 
    Är det så att ni kvinnor inte har det under vissa kläder eller är det bara ett önsketänkande?
    Ni som inte har det varför i sådant fall? 
    Ni som har det, är det något ni inte kan tänka er att vara utan?
    Puss å Kram på  erHjärta 
  • Svar på tråden Utan underkläder
  • Anonym (Ojojoj)

På vilken högskola kan man disputera i detta ämne?

• Anonym (B)

När det gäller trosor hoppas jag att folk har det. Av hygienskäll.

• Anonym (CL)

Mitt svar, andra kan svara som de vill.

Det är inte luftigare att vara utan trosor. Låren skaver mot varandra och det är obehagligt, kan bli skavsår så jag har helst trosor med långa ben.

Utan trosor i jeans, nej det funkar inte. Tyget är tjockt i grenen. Utan trosor i kjol, böjer mig ner och tyget fastnar mellan skinkorna. Inga trosor innebär att flytningar som normalt stannar i trosan smetas ut på insida lår.

Kan vara utan på kul. Sista två dejterna var jag utan för att han gillade vetskapen.

Utan bh funkar inte alltid. Det gungar, de syns. Kläderna kan passa sämre då de oftast är sydda för bröst som sitter på ungefär samma höjd. Ingen klyfta i urringning utan bh för mig.

Utan behå, skönare eftersom jag slipper vass spets, bågar och hårda axelband.

(Axlarna har djupa spår efter axelbanden)

Inte så kul svar kanske...

• Anonym (CL)
    Anonym (B) skrev 2021-07-20 18:57:06 följande:

Bara för att man inte har trosor innebär det inte att man sitter direkt på en yta. Man har ju ett plagg till, byxor, klänning osv
  • Anonym (B)
    Anonym (CL) skrev 2021-07-20 19:07:46 följande:
    Bara för att man inte har trosor innebär det inte att man sitter direkt på en yta. Man har ju ett plagg till, byxor, klänning osv
    Man tvättar oftast byxor och klänning i mkt lägre temperaturer än trosor, så skulle tycka det skulle kännas ohygieniskt 
  • Anonym (A)
    Anonym (B) skrev 2021-07-20 18:57:06 följande:
    Hoppas jag med.
  • Anonym (Frun)

Det finns sömlösa trosor som knappt syns ens under tunna eller tajta kläder.

• Anonym (svettigt värre)

Hört talas om string?

Tror nog få kvinnor skulle gå utan trosor och sitta på svettiga stolar i denna värmen eller gå ensamma hem troslösa efter en krogkväll. Rena inbjudan till massvåldtäkt! En och annan kanske gör det med partnern men nog mer än fantasi i ditt huvud.

• Anonym (CL)
    Anonym (svettigt värre) skrev 2021-07-20 20:20:22 följande:

Hört talas om string?

Tror nog få kvinnor skulle gå utan trosor och sitta på svettiga stolar i denna värmen eller gå ensamma hem troslösa efter en krogkväll. Rena inbjudan till massvåldtäkt! En och annan kanske gör det med partnern men nog mer än fantasi i ditt huvud.

Men....inga trosor är en inbjudan till våldtäkt, och dessutom MASSvåldttäkt!? Så trosor skyddar mot våldtäkter menar du? Och en kvinna utan trosor för räkna med att männen är så pass svaga att de måste våldta kvinnan? Vad har du för konstig uppfattning om män och kvinnor med för den delen?
  • Anonym (svettigt värre)
    Anonym (CL) skrev 2021-07-21 00:31:50 följande:
    Men....inga trosor är en inbjudan till våldtäkt, och dessutom MASSvåldttäkt!? Så trosor skyddar mot våldtäkter menar du? Och en kvinna utan trosor för räkna med att männen är så pass svaga att de måste våldta kvinnan? Vad har du för konstig uppfattning om män och kvinnor med för den delen?
    Desto mer tyg, desto mer jobb för en våldtäktsman. På så sätt kan ju ett par trosor ev skydda så att hjälp kanske hinner fram i tid.

MIn uppfattning om män är baserat på verkligheten runt omkring mig. Inte särskilt hög uppfattning alls om män. De är nämligen väldigt svaga speciellt för kvinnokön.
Svar på tråden Utan underkläder