• Anonym (:))

    Vad är det sexigaste du varit med om hittills i sommar?

    Som rubriken lyder

  • Svar på tråden Vad är det sexigaste du varit med om hittills i sommar?
  • Anonym (Anonym)

    Sexigaste vet jag inte, men det har varit en händelserik vår.

    Det absolut bästa sex jag haft med en tjej jag dejtade ett tag innan vi blev vänner och KK i stället.

    Testade analsex med en annan tjej för första gången.

    Träffat en tjej med otroligt din kropp några gånger nu och världens trevligaste tjej, tyvärr bor vi för långt ifrån varandra för ett förhållande.

  • BjornLoddbrok

    Midsommarknullet gick inte av för hackor: de vanliga ställningarna, sedan avridning sittandes i soffan, sprut i fittan och lång kladdig renslickning tills hon kom en gång till. Drygt 1h.

  • Anonym (-)

    Att höra granntjejen ha högljutt sex och komma är nog det sexigaste jag varit med om.

    Fröken höger fick jobba bra då.

  • Anonym (Sexigt)

    Hade sex med en tjej medan hennes kompis sov i sängen bredvid. Efter ett tag vaknade hon och såg vad vi höll på med, men sa inget utan satte sig upp och tittade på. Vi fortsatte medan hon smekte sig själv. Vi kom skönt alla tre den natten!

  • Anonym (i sommar? inte så jäkla mycket :D)

    Det närmaste sex jag kommit i sommar var att stuka foten och en skitsexig grann-snubbe hjälpte mig att linka hem och virade ett bandage runt foten. Vet inte om bandaget gjorde nån nytta men fick hänga på honom, ha hans arm runt min midja och han pysslade om min fot. Sen gick han hem till sin familj.

    Men kroppskontakt är kroppskontakt och även om foten gjorde svinont ett par timmar hade jag gärna stukat den igen. Det är inte bara det närmaste sex jag kommit i sommar, utan även i år.

  • Anonym (Kvinna 29)

    Trekant med sambon och en kille

    Det är bästa

  • Anonym (Fantastiskt)

    Jag och frun Vi eggade varandra hela dagen och väl på kvällen hade vi fantastiskt bra sex hon var rejält kåt o jag likaså jag hade grym uthållighet den kvällen o vi plöjde igenom hela hennes sexleksakslåda och kom båda två. Underbart!

  • Anonym (Bert)

    Inget särskilt, men njuter varje gång av att glida in i henne, efter att hennes cancer i underlivet blivit botad. Livet åter.

  • ungvard

    Jag och frugan hade en riktig långkörare där jag fick henne att komma 2ggr. Sista gången bakifrån genom att stående knulla henne med mina ben fram på sidan. (vet ej vad ställningen kallas med riktigt skön)  Avslutade med en riktigt stor sats i hennes ansikte.

  • Anonym (ex-styvmamma)

    Jag hade sex med ex-styvsonens ursnygga två år äldre kompis. Mäkte redan då den dolda kemin och atraktionen, men då va allt förbjudet.  Nu kunde vi äntligen strunta i allt, och släppa loss. Gud vad skönt det va. Vi är nu 22 och 38

  • Anonym (Teo)

    Jag tittade på ett porrfilmsklipp. Jag har visserligen sett det flera gånger innan, men det fungerar bra när jag bara vill komma snabbt.

  • Anonym (TGIF)

    Flera men bästa var nog att smeka en hård, gift kuk under middag på TGIF i Kungsträdgården. Härlig natt på hans hotell. Frun godkände och vet vem jag är.

  • Anonym (The man)

    En trekant med 2 30 åriga gifta tjejer ute på grönbete när deras män va hemma med barnen

Svar på tråden Vad är det sexigaste du varit med om hittills i sommar?