• Anonym (Mh)

    Doggystyle

    Hej alla!

    Har ett stort problem när det kommer till doggystyle..

    Jag kommer extremt fort i den ställningen, vi snackar 4 stötar sen måste jag stanna. Detta är extremt jobbigt så det är min sambos favorit ställning att bli tagen hårt i doggy. Jag gillar det också men kan inte prestera.

    Hade samma problem i alla ställningar förr men tränat upp och kontrollerar det helt själv.

    Har någon tips på hur man kan träna uthållighet i doggy?

    Eftersom man blir stimulerad på andra sätt än jag är van vid så fungerar inte samma teknik att hålla sig som i te.x missionären.

    Mvh Mh

  • Svar på tråden Doggystyle
  • Anonym (cirkusenäristan)

    Skippa hundpositionen.
    Satsa på avancerade och akrobatiska ställningar, där du måste använda all din koncentration och hålla tungan rätt i mun.

  • Anonym (X)

    Ett förslag du inte bett om här är att göra allting annat först. Sett till att hon redan kommit en, kanske flera gånger. Kanske så att hon verkligen är på väg att komma igen och då bara BAM! Köra bakifrån fyra hårda stötar och så kan ni komma båda två samtidigt?

  • Anonym (Mh)

    Att runka innan funkar väl inte jätte optimalt.

    Vill lära mig hur man förhindrar de vita riddarna från att rymma i förväg..

    Vilka avancerade ställningar menar du?

  • lindeerik

    Jag har lite samma problem jag med. Men det gäller även de andra ställningarna. Inte 4 stöt, men det känns som jag kommer hyfsat fort. Doggy speciellt för det är så sexigt att knulla i den ställningen. Det hjälper oftast inte om jag runkar precis innan, kommer rätt fort ändå.

  • Anonym (cirkusenäristan)
    Anonym (Mh) skrev 2021-07-22 09:19:05 följande:

    Att runka innan funkar väl inte jätte optimalt.

    Vill lära mig hur man förhindrar de vita riddarna från att rymma i förväg..

    Vilka avancerade ställningar menar du?


    Den Roterande Cyberkängurun t ex.
    Nej, jag kan inga själv, min favorit är doggy. Du kan säkert hitta riktigt krångliga ställningar om du googlar.
  • Anonym (cirkusenäristan)
    Anonym (cirkusenäristan) skrev 2021-07-22 09:31:13 följande:
    Den Roterande Cyberkängurun t ex.
    Nej, jag kan inga själv, min favorit är doggy. Du kan säkert hitta riktigt krångliga ställningar om du googlar.
    Det ska vara så överväldigande svårt så du inte njuter själv, det sista du tänker på är sex Skrikandes
  • Anonym (Mh)

    Haha jo svåra ställningar finns det!

    Tycker missionären är mycket sexigare än doggy!! Man har perfekt utsikt över bröst och ansikte.

    För mig sitter problemet att mycket av undersidan av kuken blir mer stimulerad sjukt skönt men störigt.

    Ni som kör på länge i doggy hur bär ni er åt?

    Har någon erfarenhet av sån fördröjningsolja?

    Prövade engång kuken domna av helt inte lyckat

  • Anonym (cirkusenäristan)
    Anonym (Mh) skrev 2021-07-22 09:41:13 följande:

    Haha jo svåra ställningar finns det!

    Tycker missionären är mycket sexigare än doggy!! Man har perfekt utsikt över bröst och ansikte.

    För mig sitter problemet att mycket av undersidan av kuken blir mer stimulerad sjukt skönt men störigt.

    Ni som kör på länge i doggy hur bär ni er åt?

    Har någon erfarenhet av sån fördröjningsolja?

    Prövade engång kuken domna av helt inte lyckat


    Jag kan hålla på länge helt enkelt. Det är nog individuellt.
  • Anonym (Jag med)

    Har också problem med det där, men för mig gäller det alla ställningar. Jag måste pausa efter några sekunder och dra ut för att inte komma, men problemet är att det är så skönt så man inte vill pausa så då kommer jag istället. Har såna komplex för detta.

Svar på tråden Doggystyle