• Real Time

    Tjejen vill besöka nakenbad

    Jag är 25+ och min tjej/kvinna är en bit över 30. Hon sa häromdagen att hon gärna vill att vi besöker ett nakenbad. Grejen är den att jag skäms rätt rejält över hur jag ser ut naken. I slakt tillstånd. Den får nog godkänt +, kanske till och med väl godkänt när den är hård. Men slak ser den fasen ut som en liten mask. Riktigt patetisk. Jag drar mig för att visa den helt slak för någon, inte ens min tjej ser den när den är som minst. Hur fasen skall jag kunna bada naken tänker jag? Sen vet jag att det inte är alla som bryr sig, men i början när vi dejtade var det mycket prat från hennes sida om att storleken är viktig och alla tjejer som säger annat ljuger osv osv. När hon trodde jag var slak (var svälld pga upphetsning men inte stånd liksom) så påpekade hon att det är härligt att den är stor slak?

    Ja ni fattar problemet. Vad fan ska jag göra?!

  • Svar på tråden Tjejen vill besöka nakenbad
  • Anonym (S)

    Jag tycker du ska visa dig precis som du är. Har hon något problem med det får du väl hitta en vettigare tjej. Vi är många som inte bryr oss om sånt

  • Shameless
    Tecum skrev 2021-07-22 14:30:30 följande:

    Favorit i repris, denna tråd har jag läst förut här!


    Tyckte den var bekant...
  • Anonym (Bekväm)
    Real Time skrev 2021-07-22 14:05:17 följande:

    Jag är 25+ och min tjej/kvinna är en bit över 30. Hon sa häromdagen att hon gärna vill att vi besöker ett nakenbad. Grejen är den att jag skäms rätt rejält över hur jag ser ut naken. I slakt tillstånd. Den får nog godkänt +, kanske till och med väl godkänt när den är hård. Men slak ser den fasen ut som en liten mask. Riktigt patetisk. Jag drar mig för att visa den helt slak för någon, inte ens min tjej ser den när den är som minst. Hur fasen skall jag kunna bada naken tänker jag? Sen vet jag att det inte är alla som bryr sig, men i början när vi dejtade var det mycket prat från hennes sida om att storleken är viktig och alla tjejer som säger annat ljuger osv osv. När hon trodde jag var slak (var svälld pga upphetsning men inte stånd liksom) så påpekade hon att det är härligt att den är stor slak?

    Ja ni fattar problemet. Vad fan ska jag göra?!


    Du ska inte tvinga dig till något som du inte är bekväm med.

    Gällande storlek? alltså din tjej har delvis rätt. Storlek har betydelse till en viss gräns. Du blir ju tydligen större när du har stånd och utifrån min uppfattning så har ni bra sexliv? Då är det ju saksamma om den inte är så stor när den är slak?

    Min sambo är liten när han är slak men medel när han har stånd och vi har sjukt bra sexliv. Han är inte stor eller lång, den är liksom.. lagom. Men helt perfekt för mig :)

    Jag tycker du ska försöka komma över att du ska skämmas. So what om den är liten?!

    Många människor kan ju anse att kvinnor ska ha stora runda fina bröst och mina bröst är små och hängiga, typ små tomma sackosäckar men jag går gärna topless på stranden ändå (33år ung ;)

    Men som sagt, känner du dig obekväm så ska du inte göra det för din egna skull. Men sköna inte! You fine looking man!!

    Och ps tjejer som sitter och pratar snoppstorlekar är bara pinsamma.
  • Anonym (??)
    Real Time skrev 2021-07-22 14:05:17 följande:

    Jag är 25+ och min tjej/kvinna är en bit över 30. Hon sa häromdagen att hon gärna vill att vi besöker ett nakenbad. Grejen är den att jag skäms rätt rejält över hur jag ser ut naken. I slakt tillstånd. Den får nog godkänt +, kanske till och med väl godkänt när den är hård. Men slak ser den fasen ut som en liten mask. Riktigt patetisk. Jag drar mig för att visa den helt slak för någon, inte ens min tjej ser den när den är som minst. Hur fasen skall jag kunna bada naken tänker jag? Sen vet jag att det inte är alla som bryr sig, men i början när vi dejtade var det mycket prat från hennes sida om att storleken är viktig och alla tjejer som säger annat ljuger osv osv. När hon trodde jag var slak (var svälld pga upphetsning men inte stånd liksom) så påpekade hon att det är härligt att den är stor slak?

    Ja ni fattar problemet. Vad fan ska jag göra?!


    Du tror att folk badar nakenbad för att visa upp sin snoppstorlek? 
Svar på tråden Tjejen vill besöka nakenbad