• Thu 22 Jul 2021 17:57
    789 visningar
    12 svar
    12
    789

    Status flytt

    Jag vet att detta är jättedumt men jag kan inte rå för hur tankarna går kring min flytt. Efter ett långt dåligt förhållande är jag fri, det är underbart. Det jobbiga nu är att vi sålt ett underbart hus vid vattnet i centrala Stockholm och jag ska nu hyra ett mörkt litet hus och det känns så jävla deprimerande. Jag tror där skon klämmer är en kille jag träffat och som jag gillar jättemycket har börjat prata negativt om mitt nya boende. Det känns som han kanske bara gillade vara i mitt stora finare hus. Det gör mig så ledsen att människor kan vara så och eftersom jag gillar honom tar det hårt nör han säger att jag ska flytta till slummen typ.. (samma område bara olika hus) . Jag antar att en sån kille inte är något att ha om han inte förstår att jag blir ledsen. 

  • Svar på tråden Status flytt
  • Anonym (L)
    Thu 22 Jul 2021 17:59
    #1

    Är man van att bo i lyx i det bästa området är det klart det inte är så kul.

    Men du är medveten om att du nedvärderar folk som bor sämre, när du skriver att det är slummen bara för det inte är ett hus vid vattnet. Låter lite bortskämt

  • Thu 22 Jul 2021 18:01
    #2

    Nej det är han som sagt slummen. På skoj men jag tycker inte det är kul. 

  • Anonym (oooo)
    Thu 22 Jul 2021 18:04
    #3
    anna0911 skrev 2021-07-22 17:57:11 följande:

    Jag vet att detta är jättedumt men jag kan inte rå för hur tankarna går kring min flytt. Efter ett långt dåligt förhållande är jag fri, det är underbart. Det jobbiga nu är att vi sålt ett underbart hus vid vattnet i centrala Stockholm och jag ska nu hyra ett mörkt litet hus och det känns så jävla deprimerande. Jag tror där skon klämmer är en kille jag träffat och som jag gillar jättemycket har börjat prata negativt om mitt nya boende. Det känns som han kanske bara gillade vara i mitt stora finare hus. Det gör mig så ledsen att människor kan vara så och eftersom jag gillar honom tar det hårt nör han säger att jag ska flytta till slummen typ.. (samma område bara olika hus) . Jag antar att en sån kille inte är något att ha om han inte förstår att jag blir ledsen. 


    Menar han det på riktigt så är han väl inget att bry sig om. Du verkar ganska nyss ha skilt dig, så ta det lilla lugna vad gäller nya killar, tills du har flyttat in och funnit dig tillrätta med ditt nya liv. 
  • Thu 22 Jul 2021 18:06
    #4

    1 år sen och jag har gått vidare mentalt men som sagt varför ska man ha en som neggar ens boende. Bättre bara ta det lungt själv. 

  • Anonym (L)
    Thu 22 Jul 2021 18:09
    #5
    +1
    anna0911 skrev 2021-07-22 18:06:33 följande:

    1 år sen och jag har gått vidare mentalt men som sagt varför ska man ha en som neggar ens boende. Bättre bara ta det lungt själv. 


    Ja. Dumpa skiten
  • Anonym (F)
    Thu 22 Jul 2021 18:25
    #6

    Och var bor han själv?

  • Anonym (A)
    Thu 22 Jul 2021 18:29
    #7
    +1

    Du ska så klart dumpa idioten!! Självklart inget att ha en kille som trycker ner en och får en att må dåligt!

  • Thu 22 Jul 2021 18:32
    #8

    I ett negånget hus men vattenvy. Suck. Han har varit fixerad vid detta sen vi träffades. Han bor inge vidare men har väldigt mycket åsikter om vad som är fint och inte. Måste tyda på dåligt självförtroende. Jag har låg självkänsla så tyvärr tar jag åt mig. 

  • Anonym (A)
    Thu 22 Jul 2021 18:35
    #9
    +2

    Han låter som en gold digger.

  • Thu 22 Jul 2021 20:13
    #10
    +1

    Det är få som har råd att själva utan partnervha ett hus i Stockholm, så han är säkert avundsjuk. Försöker trycka ner dig.

    Var lite försiktig med honom. Funderabpå om han är en bra kille.

  • Anonym (K)
    Thu 22 Jul 2021 20:38
    #11
    +1

    Fly!

    Han låter som en självisk golddigger.

  • Anonym (A)
    Thu 22 Jul 2021 20:42
    #12
    +1
    Anonym (A) skrev 2021-07-22 18:35:10 följande:

    Han låter som en gold digger.


    Med så lågt självförtroende att han måste trycka ner andra som har det bättre.
Svar på tråden Status flytt