• Anonym (Hoppfull)

Tinder - hjälp!!!

Hej!

Jag som A L D R I G skulle skaffa Tinder har nu gjort det men behöver hjälp. Har en bekant som ploppar upp med jämna mellanrum som jag varken kryssat eller likat så det känns lite pinsamt om han inte skulle lika tillbaka men min stora fråga nu: Kan någon som redan vänster-swippat mig fortfarande dyka upp i mitt flöde eller försvinner dom som kandidat hos mig när dom trycker kryss?

Eftersom han fortsätter att ploppa upp undrar jag om han kanske redan likat :)

Mvh Nyfiken

• Svar på tråden Tinder - hjälp!!!
  • Anonym (Hoppfull)

Puff

• Anonym (snubblar lite)

Dom dyker upp igen om du vänstersvept.
    "Stryper" du flödet med ålders och avståndsreglagen så dyker dom upp fortare.

• Anonym (snubblar lite)

Missförstod trådstart. Tror att det går att blocka folk i betalversionen?

• Anonym (Killgissar)

Inte expert men tror att de fortfarande kan dyka upp även om du swajpar bort, har väl att göra med algoritmerna hur personen stämmer in på din sök-range. Annars skulle Tinder ta slut väldigt fort för en del :D

• Anonym (Hoppfull)
    Anonym (Killgissar) skrev 2021-07-23 07:21:21 följande:

Inte expert men tror att de fortfarande kan dyka upp även om du swajpar bort, har väl att göra med algoritmerna hur personen stämmer in på din sök-range. Annars skulle Tinder ta slut väldigt fort för en del :D

Anonym (snubblar lite) skrev 2021-07-23 02:53:44 följande:

Missförstod trådstart. Tror att det går att blocka folk i betalversionen?

Menade om han kan dyka upp hos mig även om han redan swajpat bort mig :)
  • Anonym (Hoppfull)

Puff

• Anonym (Hoppfull)

Puffelipuff

• Anonym (Blomman)

Vissa har nog likeat också om de fortsätter att dyka upp

Märkt det på min Tinder

• Anonym (T)

Det jag vet är att bara för att de fortsätter poppa upp så betyder det INTE att de redan likat dig. De kan ha gjort det men de kan lika väl inte gjort det, att de fortsätter poppa upp betyder inget mer än att appen vill att du sveper på dem (vare sig det är vänster eller höger).

• Anonym (456)
    Anonym (Hoppfull) skrev 2021-07-23 08:16:27 följande:
    Menade om han kan dyka upp hos mig även om han redan swajpat bort mig :)
    Ja folk dyker upp tills du swipar ja eller nej. Spelar ingen roll vad dom swipat på dig.
  • Anonym (Tolk)

Det finns såklart en logik bakom vilka som hamnat i ens lista. Men det är nog inte så lätt som så. Jag har t ex en kille som dykt upp igen efter att vi matchat, inte skrivit och han tog bort mig efter några dagars tystnad. Han har knappast likeat mig igen utan dyker upp i min lista av någon annan anledning. Kanske bara som fodder så att jag har mycket att svepa på.

• Anonym (Hoppfull)
    Anonym (T) skrev 2021-07-23 22:37:29 följande:

Det jag vet är att bara för att de fortsätter poppa upp så betyder det INTE att de redan likat dig. De kan ha gjort det men de kan lika väl inte gjort det, att de fortsätter poppa upp betyder inget mer än att appen vill att du sveper på dem (vare sig det är vänster eller höger).

Anonym (456) skrev 2021-07-23 22:54:07 följande:

Ja folk dyker upp tills du swipar ja eller nej. Spelar ingen roll vad dom swipat på dig.

Tack för svaren även om jag hellre hade velat att det var för att han likeat mig, haha :)
  • Anonym (456)
    Anonym (Hoppfull) skrev 2021-07-24 10:39:36 följande:
    Tack för svaren även om jag hellre hade velat att det var för att han likeat mig, haha :)
    Tror man kan betala också för att se alla som gillar en, om du nu är så nyfiken Glad
Svar på tråden Tinder - hjälp!!!