• Anonym (Nyfiken)

    Pojke på RUL - stämde det för er? :-)

    Fick veta vi sannolikt väntar en pojke på RUL. Av nyfikenhet, ni andra som fått veta det senaste år - har det stämt med den teknik som funnits nu - eller har det varit fel någon gång?

    Är exakt lika glad för bägge - längtar verkligen efter bebis oavsett vem hen är, men nyfiken som jag är undrar jag ändå om det kan bli fel bud även med modern teknik? ????

    Tycker själv det är helt hopplöst att förstå någonting av vad de visar på UL nämligen...

  • Svar på tråden Pojke på RUL - stämde det för er? :-)
  • Anonym (3-barnsmamma)

    Har inte tagit reda på kön med någon av mina tre barn. Men har vänner och bekanta som har gjort det och det är stämt varje gång på båda könen med vad de sagt på RUL. Däremot vet man ju att det finns en viss felmarginal dock tror jag den är större tvärtom. Att de säger flicka men att det kommer ut en pojke. Har några bekantas bekanta som varit med om just det.

    Vill man vara helt säker kan man ju boka ett ultraljud i 3d, då syns det ju tydligt. Lycka till med bebisen.

  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (3-barnsmamma) skrev 2021-07-23 20:39:07 följande:

    Har inte tagit reda på kön med någon av mina tre barn. Men har vänner och bekanta som har gjort det och det är stämt varje gång på båda könen med vad de sagt på RUL. Däremot vet man ju att det finns en viss felmarginal dock tror jag den är större tvärtom. Att de säger flicka men att det kommer ut en pojke. Har några bekantas bekanta som varit med om just det.

    Vill man vara helt säker kan man ju boka ett ultraljud i 3d, då syns det ju tydligt. Lycka till med bebisen.


    Jo, jag har också hört det. Mest bara nyfiken på folks historier . Är glad för bebis, sen vad det är är ju av högst underordnad betydelse.
  • Louise1991

    Stämt för mig, är nog väldigt ovanligt att de inte är en pojke om de säger det med dagens teknik.

    Jag fick ett klart pojkbesked, hon var inte de minsta tveksam.

    En kompis fick lite oklarare pojkbesked men de visa sig ändå vara en pojke.

    Tre stycken bekanta fick " kan inte se könet tyvärr " och alla dessa tre visade sig vara flickor.

    Så inget besked eller flickbesked är nog helt klart osäkrare :)

Svar på tråden Pojke på RUL - stämde det för er? :-)