• Lgbr

    Fråga till kvinnor vad tycker ni att eran partner har en fleshlight?

    Denna fråga riktar sig till er kvinnor som befinner sig i en relation med en man.

    Vad tycker ni om att eran partner har/vill ha en fleshligt?

    Men fru befinner sig just ni ett period där hon inte är så sugen på att ha sex, jag själv har väldigt mycket lust men kan ju såklart inte tvinga henne om inte är på humör.

    Jag funderar på att köpa en fleshligt för att göra denna situation lite mer uthärdlig för mig.

    Jag anser egentligen att detta är min ensak och det är upp till mig om jag vill ha en men vill såklart inte behöva undanhålla att jag har en om hon misstycker.

    Ska såklart ta upp detta med henne men jag är mest nyfiken över hur andra kvinnor resonerar i detta?

    Ska tillägga att jag har full förstående för att hon inte är lika sugen som mig då hon är obekväm med sin kropp just nu och vi har mycket med två små barn och jobb osv.

  • Svar på tråden Fråga till kvinnor vad tycker ni att eran partner har en fleshlight?
  • Anonym (Mogen 55)

    Är inte i relation nu men mogen och "erfaren". Skulle inte ha något emot det.

  • Anonym (Matilda)

    Sett ur hennes perspektiv så hade jag inte velat veta det och inte heller velat riskera att hitta den. Det hade nämligen varit ännu en spik i kistan för ett redan dåligt självförtroende och mående. Jag hade känt mig ännu mer oduglig. Att jag kunnat se det rent förnuftigt hjälper inte i det läget. Jag hade ju inte direkt känt mig mer sugen på sex...

  • Anonym (29)

    Jag skulle bli förvånad om han ville ha en men inte mer än så.

  • Anonym (!)

    Jag skulle aldrig fråga min man om lov att köpa en sexleksak, så jag har såklart inget emot att min man skulle köpa en fleshlight. Att lägga sig i hur någon annan väljer att onanera är inte friskt.

  • Anonym (29)
    Anonym (!) skrev 2021-07-24 14:38:02 följande:
    Jag skulle aldrig fråga min man om lov att köpa en sexleksak, så jag har såklart inget emot att min man skulle köpa en fleshlight. Att lägga sig i hur någon annan väljer att onanera är inte friskt.

    +1 på den.
  • Anonym (tja)

    kan tycka det är en en konstig fråga varenda tjej har ju en dildo

  • Anonym (E)

    Utifrån er situation så hade jag inte haft något emot det. Sålänge det inte går ut över vårt gemensamma sexliv.

    Nu är jag dock den med högre lust än min sambo och hade då tagit det otroligt dåligt om han valde att ha sex med en lösfitta än med mig.

  • Anonym (Flesh)

    Var själv inne på att skaffa en för en tid sedan, mest för skoj skull.. började läsa på lite och det föll på att många tyckte det var rätt meckigt att rengöra dem efter varje sexstund.. tog liksom udden av det.

  • Anonym (Mogen 55)
    Anonym (tja) skrev 2021-07-24 14:43:29 följande:

    kan tycka det är en en konstig fråga varenda tjej har ju en dildo


    Håller absolut med dig.
  • Anonym (Flesh)

    Och sen är det ju inte världens mest diskreta pryl att stoppa undan? och lagom pinsamt om barn eller andra råkar hitta den. En tjejs vibrator är ju betydligt smidigare att lägga undan och de ser ju inte heller lika ocharmiga ut.

Svar på tråden Fråga till kvinnor vad tycker ni att eran partner har en fleshlight?