• Anonym (Naken och fri)

Mellbystrand nakenbad

Hur är Mellbystrand nakenbad idag? Var ju ett himla hallå där för några år sedan med folk som hade sex på stranden och runkgubbar som runkade framför barn. Vi är en barnfamilj som varit på nakenbad tidigare och kommer passera där i helgen. Skulle ni säga att det är som ett vanligt nakenbad eller är det något man bör undvika om man inte vill se sexuella händelser?

Det har inte skrivits något på flera år....

• Svar på tråden Mellbystrand nakenbad
  • Anonym (Varför)

Varför ta med barn på ett nakenbad?

• Anonym (Kvinna 29)
    Anonym (Naken och fri) skrev 2021-07-24 22:46:06 följande:

Hur är Mellbystrand nakenbad idag? Var ju ett himla hallå där för några år sedan med folk som hade sex på stranden och runkgubbar som runkade framför barn. Vi är en barnfamilj som varit på nakenbad tidigare och kommer passera där i helgen. Skulle ni säga att det är som ett vanligt nakenbad eller är det något man bör undvika om man inte vill se sexuella händelser?

Det har inte skrivits något på flera år....

Du ska vara beredd att se vad som helst när du besöker nakenbad!
  • Anonym (Kvinna 29)
    Anonym (Varför) skrev 2021-07-24 22:47:38 följande:

Varför ta med barn på ett nakenbad?

Det undrar jag me
  • Anonym (Naken och fri)

Tråkig attityd, det är viktigt att visa barnen att det inte är något konstigt att vara naken tillsammans. Det konstiga är att ha sex på stranden vilket även är ett lagbrott..

Vi har varit på nakenbad i Åhus, Varberg och Helsingborg tidigare utan att se något olämpligt

• Anonym (G)

Jag har varit på en del nakenbad men inte Mellbystrand. Min erfarenhet är att på de officiella nakenbaden förekommer mindre sex. Det är dock inget lagbrott att ha sex i naturen så länge man inte stör någon.

• Anonym (Kvinna 29)
    Anonym (G) skrev 2021-07-25 08:17:48 följande:

Jag har varit på en del nakenbad men inte Mellbystrand. Min erfarenhet är att på de officiella nakenbaden förekommer mindre sex. Det är dock inget lagbrott att ha sex i naturen så länge man inte stör någon.

Det stämmer bra

Jag själv har haft trekant på nakenbad
  • Tornhöken

Har ni barn ska ni inte åka till mellby. Förekommer en hel del sexuella aktiviteter helt öppet där.

• Tornhöken
    Anonym (Kvinna 29) skrev 2021-07-25 08:22:37 följande:

Det stämmer bra

Jag själv har haft trekant på nakenbad

Trevligt, åskådare också?
Svar på tråden Mellbystrand nakenbad