• Anonym (Kl)

    Avvisade kvinna, hennes man bjuder mig på middag

    Alltså det här är knäppt.

    Jag avvisade en gift kvinnlig kollegas raggningsförsök och hon blev sur. Bytte till bättre jobb kort därefterefter och blev vänner med en manlig kollega som hade samma efternamn som henne. Det visar sig senare att han är gift med henne! Och han har bjudit hem mig på middag. Jag har inte sett henne på två år och har skjutit upp inbjuden med olika ursäkter. Vad ska jag göra?

  • Svar på tråden Avvisade kvinna, hennes man bjuder mig på middag
  • Anonym (3)
    Anonym (A) skrev 2021-07-26 21:35:26 följande:

    De kanske vill ha trekant...?


    Ja, sannolikt är det så. Lite middag med vin och sedan pang på....
  • Anonym (A)
    V69 skrev 2021-07-26 21:39:53 följande:
    Är du porrskadad?
    Varför så otrevlig? Jag tittar inte på porr, ifall du är så nyfiken på mitt sexliv. Är det nåt mer du vill veta som du inte har med att göra?
  • Anonym (A)
    V69 skrev 2021-07-26 21:44:58 följande:
    Sinneslö svar från en porrskadad person.
    Jaha, du pratar om dig själv nu alltså, jag förstår :) Det var lite förvirrande där ett tag.
  • astonmartin

    Förmodligen har han ingen om vad hon har gjort eller velat ha 


    Ett tipps tacka nej till middag 


    eller om du som jag älskar att kasta grus i maskineriet , tacka ja , gå dit och behåll ett stenansikte 

  • V69
    Anonym (A) skrev 2021-07-26 21:46:30 följande:

    Jaha, du pratar om dig själv nu alltså, jag förstår :) Det var lite förvirrande där ett tag.


    Nä, om dig. Nu vet du :)
  • Anonym (A)
    V69 skrev 2021-07-26 21:47:42 följande:
    Nä, om dig. Nu vet du :)
    Och när jag berättar att jag inte alls ser på porr, HUR får du det till att jag är porrskadad...? Sinnesslö, det var definitivt om dig själv iaf med tanke på att du inte ens får ihop den logiken.
  • Anonym (Drama)

    G å ! Klart du ska gå på middagen eller? Du har ju inte gjort något fel och har ingenting att förlora - däremot kan du få uppleva en jävligt spännande kväll (och förhoppningsvis god mat och dryck)

  • Anonym (Nyfiken)

    Gå! Och återkom här senare och berätta hur kvällen fortlöpte!

    Eller, för att vara seriös - har det inte framkommit att hans fru och du arbetat på samma arbetsplats? Jag hade fört upp min tidigare arbetsplats på ngt sätt, fått bekräftat att Ja, men vad lustigt, där arbetar min fru! Och sedan nämnt att Oj, vad heter hon?! När han sagt det, berätta att ni varit kollegor och att du gärna kommer på middag, men hör med din fru först om hon vill att jag kommer för att vi kanske inte drog jämt, där i slutet.

    Efter det hade jag förberett mig på att kollegan pratar med frun, och att frun kanske säger att hon inte längre vill att jag ska komma, kanske drar en lögn om att jag raggat på henne, eller ngt annat ofördelaktigt. Då har jag varit sjyst mot både min jobbarkompis, frun och mig själv. Behöver mer förklaras i efterhand får det komma då.

Svar på tråden Avvisade kvinna, hennes man bjuder mig på middag