Söndertrasat underliv, kan jag smörja med vaselin?
Kanske kan jag få svar så här mitt i natten, men jag har så j**la ont och det svider som in i. Jag kan inte sova. Kan det hjälpa med vaselin? Jag tror inte jag vill smörja fi**an med HTH.
Kanske kan jag få svar så här mitt i natten, men jag har så j**la ont och det svider som in i. Jag kan inte sova. Kan det hjälpa med vaselin? Jag tror inte jag vill smörja fi**an med HTH.
Ja, testa vaselin.
Honung är bra för sår, det är mjukt för kroppen också. Testa det.
Honung är bra för sår, det är mjukt för kroppen också. Testa det.
Låter som en svampinfektion? Eller finns det en annan förklaring? Gå till en gynekolog och få rätt diagnos och medicin. Vitt vaselin och barnplagg är väldigt snällt och bra, fått det rekommenderat av kunnig gynekolog.
Honung är inte socker!! Och det ger inte svamp!! Det är läkande för huden och desinficerande och mjukgörande, precis vad ts behöver!
Honung är inte socker!! Och det ger inte svamp!! Det är läkande för huden och desinficerande och mjukgörande, precis vad ts behöver!
Ta kokosolja.
Men varför har du ett söndertrasat underliv, är allt okej eller har nåt hänt?
Hur är med vården av fisken? Se till att tvätta fisken noggrant så försvinner irritationen.
Hur är med vården av fisken? Se till att tvätta fisken noggrant så försvinner irritationen.
Ja, testa vaselin.
Låter som en svampinfektion? Eller finns det en annan förklaring? Gå till en gynekolog och få rätt diagnos och medicin. Vitt vaselin och barnplagg är väldigt snällt och bra, fått det rekommenderat av kunnig gynekolog.
Ta kokosolja.
Men varför har du ett söndertrasat underliv, är allt okej eller har nåt hänt?
Utan att gå in för djupt på det så, jo, det har hånt nåt. Men oroa er inte för mycket, jag har fått hjälp i övrigt.
Bra.
Hoppas du får den hjälp du behöver och läker snabbt på alla sätt.
Rå ofiltrerad honung innehåller svampdödande ämnen och är även antibakteriell. Honung är gjort på vatten, fruktos och glukos och spårämnen såsom vitaminer, mineraler och aminosyror. Har använts på sår i alla tider.
Nej, nej, absolut inte. Jag har också läst några av de trådarna och jag kan inte jälpa att jag känner en blandning av sorg och oerhörd irritation inför henne och hennes situation.
Själv har jag varit både på akuten och i kontakt med polisen.
Vaselin är jättebra att smörja underlivet med, har fått den rekommendationen av en mycket erfaren och bra gynekolog för att hjälpa till att hålla svampen borta (undviker torka och hjälper till i länkningen av små sprickor där svampen får fäste. Ser till att använda från tub och inte burk där man stoppar ner fingrarna.
Skickar en stor varm kram till dig ! Hoppas du får hjälp att läka både mentalt och kroppsligt.