• Anonym (Levvi)

    Hur vet man att allt är ute?

    Jag var gravid i januari men var på ultraljud där som sa att jag tyvärr inte var det, jag insisterade och sa att jag hade tagit 3 test veckorna innan. Alla positiva. Hon sa att jag hade en blödning på gång och att jag antagligen fått missfall, dagen efter jag varit där fick jag världens värk och blödde i 5 dagar. Det kom allt ifrån klumpar till annat. Så jag antar jag fick missfall dagen efter? Det visar nämligen inte positivt längre. Hur som helst har jag ringt efter det och bett om nytt ultraljud för att se så allt är ute, men allt dom säger är att dom inte gör så, är testet negativt är allt ute. Jag har inte värk längre som jag hade en månad efteråt, jag har nämligen endo också så den smärtan hjälper ju inte heller? det är nu snart augusti och mannen och jag har inte haft något plus än, även om vi försökt sen missfallet.. jag börjar tro att det är något kvar för jag har inte haft problem med att bli gravid innan? Någon som haft rester kvar även om testet varit negativt? Jag har tjatat så mycket på dom men verkar ju inte få komma in.. vet inte vad jag ska göra längre.

  • Svar på tråden Hur vet man att allt är ute?
  • Anonym (G)

    Och googlar du så får du upp forum och flera trådar där personer haft rester kvar trots negativt gravtest

Svar på tråden Hur vet man att allt är ute?