• Anonym (18)

    Sex

    Bryr du dig om hur många sexuella relationer din partner/ framtida partner har haft?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sex
  • Anonym (Par)

    Jag vet inte hur många min man varit med innan och jag har inte berättat hur många jag vart med. Det är inte relevant. Vi har varit till 14 år. I tidigare relationer har vi pratat om hur många vi vart med och det har bara vart tokigt.

  • Anonym (Ann)

    Så länge antalet är större än 0 och mindre än 100 bryr jag mig inte.

  • Anonym (Qw)

    Nej. Jag är inte osäker på mig själv och anser att min partners tidigare sexliv inte spelar någon roll. Livet är för kort för att orka bry sig om sådana petitesser.

  • Pinotage

    Är man nummer 147 kan man vara ganska säker på att man inte är den sista - det kommer en nummer 148 Och en 149 .... Om man nu tycker att det är viktigt att vara den sista.

  • Anonym (Par)
    Pinotage skrev 2021-07-28 20:27:25 följande:

    Är man nummer 147 kan man vara ganska säker på att man inte är den sista - det kommer en nummer 148 Och en 149 .... Om man nu tycker att det är viktigt att vara den sista.


    Vart går då gränsen för att man ev kan bli den sista? Vid 5 el 100? 20?
  • Anonym (Inte direkt)
    Anonym (18) skrev 2021-07-28 18:32:23 följande:

    Bryr du dig om hur många sexuella relationer din partner/ framtida partner har haft?


    Jag skulle bara bry mig om det var ett väldigt litet antal eller ingen alls. Då hade det inte varit min partner. Vill ha - och har - en erfaren man
  • Anonym (Q)
    Anonym (Inte direkt) skrev 2021-07-28 23:39:54 följande:
    Jag skulle bara bry mig om det var ett väldigt litet antal eller ingen alls. Då hade det inte varit min partner. Vill ha - och har - en erfaren man
    Håller med, oerfarna män är väldigt oattraktivt. Men annars ingen speciell gräns, ja det får gärna vara under 100.
  • Anonym (wings)

    för tjejer är antal viktigt, killar som är oskuld får nobben, killar nobbar inte en tjej som är oskuld

Svar på tråden Sex