Tjejer i kjol
Ok, ni är sjukt snygga, tjejer i lagom korta kjolar?så fräscht feminint och klädsamt plagg som passar perfekt på er! Ärligt nu: känns det lite utmanande eller helt neutralt att välja en kort kjol för dagen?
Ok, ni är sjukt snygga, tjejer i lagom korta kjolar?så fräscht feminint och klädsamt plagg som passar perfekt på er! Ärligt nu: känns det lite utmanande eller helt neutralt att välja en kort kjol för dagen?
Använder inte kjol.
Använder inte heller kjol
Vad är det som är utmanande? Det är ett klädesplagg likt annat.
Älskar att bära kjol. Helst ska de sluta strax ovanför knäna, det är snyggast.
Han lär ju prata om "snygga" tjejer dessutom. Och att vi klär oss för att vara vackra för männen. Inte alla som klär sig för att vara utmanande. Så sexistisk.
Jag bär alltid kjol på jobbet (servitris) och då är det väl...ja, arbetskläder helt enkelt.
I övrigt bär jag kjol till och från för jag tycker det är snyggt och kvinnligt utan att direkt tänka på sexighet. Dessutom kan det va skönt varma sommardagar som alternativ till shorts. Typ så.
Ok om jag gör det? 99 kg, 160 kort? Stor mage, stor röv. Inte direkt snygga ben....
Ok om jag gör det? 99 kg, 160 kort? Stor mage, stor röv. Inte direkt snygga ben....
Han lär ju prata om "snygga" tjejer dessutom. Och att vi klär oss för att vara vackra för männen. Inte alla som klär sig för att vara utmanande. Så sexistisk.
De tjejer som vet, de vet?puss på dig oxå!Lugn och fin nu raring, vissa tjejer är nog nedpåta galoppen. Inte du kanske, synd?
[quote=81276745][quote-nick]Anonym (Kjol-lover) skrev 2021-07-29 21:33:03 följande:[/quote-nick]De tjejer som vet, de vet?puss på dig oxå!
BS....förstår mycket väl att det inte är alla kvinnor du avser...
Jag använder både kjol och klänning. Skönt, snyggt och luftigt. Även om man är kille
Och jag använder kjol för att dölja mina feta lår...ha ha!!
Ok, stänger här, inser att de kvinnor som avses i tråden inte tagit del av densamma. Men ni finns där ute, och ni syns, tack för det!!!