• Anonym (Kjol-lover)

Tjejer i kjol

Ok, ni är sjukt snygga, tjejer i lagom korta kjolar?så fräscht feminint och klädsamt plagg som passar perfekt på er! Ärligt nu: känns det lite utmanande eller helt neutralt att välja en kort kjol för dagen?

• Svar på tråden Tjejer i kjol
  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (Kjol-lover) skrev 2021-07-29 00:07:01 följande:

Ok, ni är sjukt snygga, tjejer i lagom korta kjolar?så fräscht feminint och klädsamt plagg som passar perfekt på er! Ärligt nu: känns det lite utmanande eller helt neutralt att välja en kort kjol för dagen?

Tja ..... lite båda delarna tycker jag men ....  Helt ok att ni tittar lite, men går dock inte i horkjol.
  • Anonym (Ok)

Vad är det som är utmanande? Det är ett klädesplagg likt annat.
  • Anonym (Klänning)

Använder inte heller kjol

• Anonym (Klänning)
    Anonym (Ok) skrev 2021-07-29 19:06:47 följande:

Vad är det som är utmanande? Det är ett klädesplagg likt annat.

Han lär ju prata om "snygga" tjejer dessutom. Och att vi klär oss för att vara vackra för männen. Inte alla som klär sig för att vara utmanande. Så sexistisk.
  • Anonym (E)

Älskar att bära kjol. Helst ska de sluta strax ovanför knäna, det är snyggast. 

• Anonym (Ok)
    Anonym (Klänning) skrev 2021-07-29 19:14:56 följande:

Han lär ju prata om "snygga" tjejer dessutom. Och att vi klär oss för att vara vackra för männen. Inte alla som klär sig för att vara utmanande. Så sexistisk.

Det fick jag också uppfattningen om. Bekvämt att veta att det finns män som tänker så här :))
  • flygrl

Jag bär alltid kjol på jobbet (servitris) och då är det väl...ja, arbetskläder helt enkelt.

I övrigt bär jag kjol till och från för jag tycker det är snyggt och kvinnligt utan att direkt tänka på sexighet. Dessutom kan det va skönt varma sommardagar som alternativ till shorts. Typ så.

• Anonym (Klänning)

Ok om jag gör det? 99 kg, 160 kort? Stor mage, stor röv. Inte direkt snygga ben....
  • Anonym (Kjol-lover)
    Anonym (Klänning) skrev 2021-07-29 21:13:55 följande:

Ok om jag gör det? 99 kg, 160 kort? Stor mage, stor röv. Inte direkt snygga ben....

De tjejer som vet, de vet?puss på dig oxå!
  • Anonym (Kjol-lover)

De tjejer som vet, de vet?puss på dig oxå!
    Anonym (Klänning) skrev 2021-07-29 19:14:56 följande:

Lugn och fin nu raring, vissa tjejer är nog nedpåta galoppen. Inte du kanske, synd?
  • Anonym (Ok)

Du är fin precis som du är. Ingen man i världen ska få dig att känna dig som något annat. Speciellt inte en medelålders man med ålderskris som sitter bakom ett fl forum.
  • Anonym (Klänning)
    Anonym (Kjol-lover) skrev 2021-07-29 21:37:07 följande:

De tjejer som vet, de vet?puss på dig oxå!Lugn och fin nu raring, vissa tjejer är nog nedpåta galoppen. Inte du kanske, synd?

Raring....nej du tack!
  • Anonym (Klänning)

[quote=81276745][quote-nick]Anonym (Kjol-lover) skrev 2021-07-29 21:33:03 följande:[/quote-nick]De tjejer som vet, de vet?puss på dig oxå!

BS....förstår mycket väl att det inte är alla kvinnor du avser...

• Anonym (kjolkille)

Jag använder både kjol och klänning. Skönt, snyggt och luftigt. Även om man är kille

• Anonym (LouLou)

Och jag använder kjol för att dölja mina feta lår...ha ha!!

• Anonym (Kjol-lover)

Ok, stänger här, inser att de kvinnor som avses i tråden inte tagit del av densamma. Men ni finns där ute, och ni syns, tack för det!!!

• Anonym (Räkan)

Vill du ha kjol så ha det, personligen tycker jag att kjol är snyggt på alla kroppstyper så länge bäraen känner sig bekväm med det.

Jag har aldrig fattat det där med att man inte skulle kunna ha viss klädsel med ändrad kroppstyp.

OBS. De enda som jag hört säga sånt är kvinnor.
Svar på tråden Tjejer i kjol