• Qppl

Knyta nya kontakter (Göteborg)

Hej,

Jag är en kille, eller man, på snart 28 år som bor och är uppvuxen i Göteborg. Jag blev pappa när jag var 22 första gången och på den tiden hade jag en umgängeskrets som inte gynnade mitt föräldraskap. Detta gjorde att jag bröt med de allra flesta vänner.

Efter två relationer som inte gett det jag hoppats på känner jag att mitt sociala liv har blivit nästan obefintligt.

Som person är jag lugn, oblyg, snäll, lojal, omtänksam, generös och vill vara den bästa jag kan för mina barn och andra som är viktiga i mitt liv. Hyfsat allmänbildad, har ett jobb jag trivs med och har det ändå ganska ordnat i mitt liv.

Jag undrar om det finns någon eller några som också känner att de vill berika sina sociala liv. Det är inget krav att ha barn, men det är väl trevligt om man kan förstå sig på föräldraskapet, även om det inte kretsar kring det. Jag struntar faktiskt i kön, ålder och allt det där så länge du är en bra människa.

Kan kommunicera på svenska, engelska och teckenspråk därefter är mina kunskaper begränsade.

Svar på tråden Knyta nya kontakter (Göteborg)