• Eveline87

    Nub-teorin, någon som kan se kön?

    Jag tyckte jag såg något som stack ut ganska synligt mellan benen när man såg en ?potty shott?, men hade varit kul att få lite gissningar.

    Vecka 13+6

  • Svar på tråden Nub-teorin, någon som kan se kön?
  • Louise1991

    Jag tycker mig se en pojknubb, jag väntar en pojke och ungefär sådär såg nubben ut på min lille kille i 13+0 ????

  • Eveline87
    Louise1991 skrev 2021-08-03 21:53:44 följande:

    Jag tycker mig se en pojknubb, jag väntar en pojke och ungefär sådär såg nubben ut på min lille kille i 13+0 ????


    Jag tror också att det lutar mer mot pojke. Många i min omgivning gissade att jag skulle få en pojke, även innan UL.

    Tror tjej nubben pekar mer nedåt?
  • Louise1991
    Eveline87 skrev 2021-08-05 01:07:49 följande:

    Jag tror också att det lutar mer mot pojke. Många i min omgivning gissade att jag skulle få en pojke, även innan UL.

    Tror tjej nubben pekar mer nedåt?


    Ja de stämmer, tjejnubb ska vara mer paralell längs ryggraden, medans en pojknubb ska vara vinklad 30 grader eller mer uppåt. Vilket jag verkligen tycker att denna nubb är :)
  • Eveline87
    Louise1991 skrev 2021-08-05 08:42:43 följande:

    Ja de stämmer, tjejnubb ska vara mer paralell längs ryggraden, medans en pojknubb ska vara vinklad 30 grader eller mer uppåt. Vilket jag verkligen tycker att denna nubb är :)


    Tack för svar:) Det blir spännande att se på rutin UL:)
  • Anonym (M)

    Helt klart en tjej. Mina killars nubb har sett annorlunda ut så helt säker att det är en flicka

  • Eveline87
    Anonym (M) skrev 2021-08-05 11:15:11 följande:

    Helt klart en tjej. Mina killars nubb har sett annorlunda ut så helt säker att det är en flicka


    Tack för svar:) Åh detta blir blir spännande:D
  • Anonym (Bm)
    Anonym (M) skrev 2021-08-05 11:15:11 följande:

    Helt klart en tjej. Mina killars nubb har sett annorlunda ut så helt säker att det är en flicka


    Nej det är helt klart en pojknub. Väldigt säkert.
  • Eveline87
    Anonym (Bm) skrev 2021-08-05 17:44:20 följande:

    Nej det är helt klart en pojknub. Väldigt säkert.


    Är det så att flicknubb är lite lägre och plattare?
Svar på tråden Nub-teorin, någon som kan se kön?