• Anonym (Tillbaka på marknaden)

    Onlinedejting

    Hej. Jag är sedan ett tag singel efter ett mångårigt förhållande. Så pass långt att internetdejting var i sin linda. Vilken sida skulle ni rekommendera? Tinder? Match? Jag är sugen på att flörta, dejta och kanske inleda ett förhållande om jag skulle springa in i en man som ger mig det jag önskar i en relation.

    Hittade ingen bra kategori till detta inlägg.

  • Svar på tråden Onlinedejting
  • Anonym (kaffedraken2)

    Match och Mötesplatsen är dyra. På Mötesplatsen kan man se vilka medlemmar som själva betalar, och som alltså kan svara om du skriver.
    Jag betalade för 1 månads VIP där, när jag fick en flirt från en tjej i min hemstad. När jag skrev så svarade hon inte Skrattande
    Jag håller mig numera till Tinder, Badoo och Happypancake. Pannkakan har tyvärr försämrats sen de gjorde om, men det är nog enda som är 100% gratis.
    Fördelen med Tinder är att man får matchningar. Det är bra för män som mig, som inte är så bra på att avgöra vilka man har chans på. Om en tjej svept höger, så jag har åtminstone fått en liten indikation på visst intresse.

  • Anonym (Tillbaka på marknaden)

    Ok, tack för svar. Några fler som har erfarenhet av olika dejtingsidor och vill dela med sig av tankar kring de olika sidorna.

  • LuddeGudde

    Jag träffade min föredetta på Tinder och sambon jag hade före henne på en annan datingsida som hette 7e himlen... Så här efteråt undrar jag om det finns några normala människor på de sidorna....

    Båda förhållande slutade med att de var extremt svartsjuka och psykiskt instabila.. Nu är jag trött på att ständigt få hjärtat krossat och går i tankarna på att jag ska vara själv och bara träffa någon för sex. Typ en kk.

    Kärlek är underbart men gör så ont när det tar slut. Är det värt det?

    Men jag är inte ute mycket och jag har ingen aning om hur man träffar en kk. Ser att folk rekommender tinder o en sida som heter bodycontact men jag e trött på nätdejting.

    Jag får känslan av att det finns många lite speciella människor på dejtingsidorna... Men har man tur så kan man säkert finna ett guldkorn. Lycka till

Svar på tråden Onlinedejting