• Svecseb

    Uppskattas sex i bil?

    Hej,

    Vilken erfarenhet har ni med att ha sex i bil när folk tittar på?

  • Svar på tråden Uppskattas sex i bil?
  • Anonym (A)

    Noll. Hatar för övrigt att ha sex i bil, sjukt obekvämt.

  • Svecseb

    Så du har bara dåliga erfarenheter. Jag har haft bra erfarenheter och speciellt när folk tittar.

  • Anonym (Ställningar tips tack)
    Svecseb skrev 2021-08-01 10:43:03 följande:

    Så du har bara dåliga erfarenheter. Jag har haft bra erfarenheter och speciellt när folk tittar.


    Kan du eller någon annan dela med er av fungerande ställningar för penetrerande sex i bil med säten som inte går att fälla? Försöker få till det men det går inte. Två långa personer.
  • Postman

    Hade väl sex i bilen några gånger i vår ungdom men numera är det rätt ointressant. Vi är för bekväma och för stela för att göra det. Då har vi det hellre på en filt i det fria.

  • Anonym (cC)

    Hon rider mig och det funkar bra. Det är

    Även spännande när folk tittar på, har ni testat det?

  • Anonym (Ställningar tips tack)
    Anonym (cC) skrev 2021-08-01 12:42:03 följande:

    Hon rider mig och det funkar bra. Det är

    Även spännande när folk tittar på, har ni testat det?


    Ofrivilligt från min sida har folk passerat förbi... Rider hon dig i baksätet? Jag skulle behöva ta loss huvudet för att klara det.
  • Anonym (cC)

    En idé skulle kunna vara att dra ned baksätet och ligga. Vet ni var man kan hitta folk som vill titta?

  • Pussan

    JA! Kanske det allra hetaste jag har gjort var att knulla i baksätet på en öppen bil som körde runt i stan. Ett par år sedan, och det var många som såg oss... Först red jag honom i baksätet och sedan körde vi en härlig missionär. Bred bil och vi är ganska korta så det gick bra.
    Jag helt naken, han fullt påklädd, förutom att han inte hade kalsonger under jeansen. De hade varit mycket i vägen.

  • Anonym (123)
    Svecseb skrev 2021-07-31 23:33:49 följande:

    Hej,

    Vilken erfarenhet har ni med att ha sex i bil när folk tittar på?


    Antar att det kan räknas in under förargelseväckande beteende, om andra ofrivilligt råkar se er. 
Svar på tråden Uppskattas sex i bil?