• Anonym (Lina2)

    Blöder på bim -8 med klumpar? Hjälp!!

    Hej! Denna gång tror jag det tog sig, då jag hade lite symptom ca 6-7 dagar efter ägglossning, molande värk i äggstockarna, svullen och ömma bröst.

    På bim -8 fick jag ljusrosa/brun flytning som ändrades till mörkröd och till slut röd och riklig blödning, med mycket klumpar. (Vid mens har jag väldigt sällan klumpar) och värk i ryggen och på sidorna, vilket jag aldrig haft. Jag blödde rikligt 2 dagar och idag knappast någon droppe. Har fortvarande lite värk mot ryggen och brösten men har aldrig varit med om detta.... kan jag vara gravid eller var det missfall? Så mycket klumpar och rester har jag aldrig sett i mitt liv.

    Nu plötsligt putar min mage ut och är väldigt hård. Jag är så förvirrad och har ingen att prata med...

  • Svar på tråden Blöder på bim -8 med klumpar? Hjälp!!
  • Anonym (Samma)

    Svarar som igår. 

    Man kan inte få m.f före BIM. På sin höjd en kemisk graviditet om man hunnit testa plus nån dag före BIM och sen mensen kommer. 8 dagar före BIM är det med nöd och näppe ett befruktat ägg ens fäst. Jag tycker det låter troligare att du blev gravid förra cykeln och ja, då låter detta som ett m.f tyvärr. 

  • Anonym (Lina2)
    Anonym (Samma) skrev 2021-08-01 21:28:10 följande:

    Svarar som igår. 

    Man kan inte få m.f före BIM. På sin höjd en kemisk graviditet om man hunnit testa plus nån dag före BIM och sen mensen kommer. 8 dagar före BIM är det med nöd och näppe ett befruktat ägg ens fäst. Jag tycker det låter troligare att du blev gravid förra cykeln och ja, då låter detta som ett m.f tyvärr. 


    Min menscykel är ca 50-55 dagar imellan. Ganska långt tyvärr, pga min sköldkörtel. Kan man vara endå gravid om det är så lång cykel?
Svar på tråden Blöder på bim -8 med klumpar? Hjälp!!