• Anonym (Kontrar)

    Gillar alla kvinnor att suga ?

    Finns en likadan tråd för om alla män gillar o slicka. Här undrar jag om alla kvinnor gillar o suga ..? kvinnor båda suga ..

  • Svar på tråden Gillar alla kvinnor att suga ?
  • Anonym (Lasso)

    I Skåne, definitivt.
    I Stockholm och Göteborg så är det ungefär fifty fifty.

  • Anonym (Kontrar)

    Fan va bra ? män ska bli avsugna för ska ju bli slickade

  • Anonym (Skåning)
    Anonym (Lasso) skrev 2021-08-02 09:59:04 följande:

    I Skåne, definitivt.

    I Stockholm och Göteborg så är det ungefär fifty fifty.


    Kan bekräfta detta.

    ALLA skånska tjejer jag varit med har gillat att suga.
  • Anonym (Kontrar)

    Då får du lära dig o älska o suga ? för killar ska tydligen älska o slicka?

  • Anonym (Oftast)

    Det är långt ifrån alla som gillar att suga kuk. Många människor oavsett kön är inte bekväma med oralsex även om de allra flesta nog vill göra sitt yttersta för att deras partner är tillfredsställda.

    Jag tycker om att suga kuk (vissas mer än andras) om jag tycker om mannen och kuken och vi är jämställda sexuellt där båda vill ge och ta. Vissa kukar är ett rent nöje att suga och leka med, vilket i huvudsak beror på relationen till mannen, attraktionsgraden och vissa estetiska faktorer. Hygien är så klart en annan viktig faktor. Har träffat på en del otrevligt som fått mig att kväljas och avbryta, så en fräsch och nytvättad och ansad kuk är ett måste!

  • Pussan

    Så klart inte alla. Jag älskar att suga kuk, bara den är nytvättad. Suger gärna i mig hela sprutet också. 
    Det är över huvud taget väldigt sällan jag knullar utan att ha haft kuken i mun först, för mig är det en del av sexet. Kanske bara kort ibland, men det hör till och jag vill smaka. Och så vet jag ju att alla killar älskar det. 

  • Stefano82
    Pussan skrev 2021-08-02 23:05:51 följande:

    Så klart inte alla. Jag älskar att suga kuk, bara den är nytvättad. Suger gärna i mig hela sprutet också. 

    Det är över huvud taget väldigt sällan jag knullar utan att ha haft kuken i mun först, för mig är det en del av sexet. Kanske bara kort ibland, men det hör till och jag vill smaka. Och så vet jag ju att alla killar älskar det. 


    Det låter så härligt! De som har sugit av mig har inte velat ha sprutet i munnen. Jag hade inte tackat nej till att få spruta i någons mun iaf.
Svar på tråden Gillar alla kvinnor att suga ?