Känner mig annorlunda och folk skrattar åt mig
Jag var lite av en "pojkflicka" när jag var 14-15, men hade svårt hemma och dåligt med pengar så klädde mig dåligt på grund av det och orkade inte sminka mig och ha långt hår osv så folk brukade alltid tro att jag var en kille.
Men idag klär jag mig som vilken tjej som helst, sminkar mig litegrann, och har långt hår osv.
Jag kanske är lite paranoid och jag kanske tar det allt för personligt men när jag möter folk på gatan, i affären osv så upplever jag hur folk ibland tittar på mig som om jag ser konstig ut, annorlunda ut eller som om de tycker att jag är gräslig.
Som att de dömer mig, kollar på mina kläder, mitt ansikte, och ibland så fnissar de åt mig.
Ni vet, som att jag typ förvånar dom på nåt vis.
Idag gick jag till exempel till brevlådan utanför affären och skulle posta ett brev, och så sitter det en äldre kvinna och två killar i 15- årsåldern, och de alla kollar på mig som att jag typ får dom att må illa.
Jag måste ju vara riktigt ful eller nåt, det kan inte hå nåt att göra med min klädsel för jag hade ett par vita sneakers, svarta jeans och en vanlig vit t-shirt på mig.
Jag har två mindre piercings på överläppen men de syns knappt, det är inget som folk brukar lägga märke till första gången de träffar mig.
Jag är en tjej, 20 år.