• Wed 4 Aug 2021 11:34
    3469 visningar
    12 svar
    12
    3469

    Sälja sina använda kalsonger?

    Lite osäker på var jag skall placera denna tråd.

    Det verkar finnas en del män som är beredda att betala hutlösa priser för använda trosor från kvinnor. Har sett flera porrstjärnor som säljer använda trosor på nätet! Även tonårstjejer verkar bli tillfrågade av snuskgubbar om de vill sälja sina trosor.

    Finns det någon marknad för använda kalsonger? Finns det kvinnor som är beredda att betala för dessa? Eller finns det bögar som vill köpa? Funderar på att sälja mina använda kalsonger om det finns något intresse på marknaden. Jag är en 45 årig man kan tilläggas.

  • Svar på tråden Sälja sina använda kalsonger?
  • Anonym (oops)
    Wed 4 Aug 2021 12:19
    #1
    +1

    Jag tror inte någon vill ha stinkiga kalsonger Tungan ute  

  • Anonym (Urrk)
    Wed 4 Aug 2021 15:52
    #2
    Anonym (oops) skrev 2021-08-04 12:19:13 följande:

    Jag tror inte någon vill ha stinkiga kalsonger   


    För att inte tala om bromsspår.
  • Wed 4 Aug 2021 16:56
    #3

    Marknaden för kalsonger är nog betydligt mindre och skulle anta att det främst är gay-män som köper.
    Men iden om att det skulle vara lukrativt att sälja trosor är nog rätt mycket hittepå. Klart det finns några kändisar som kan tjäna på det, men för en vanlig säljare så matchar nog ofta inkomsterna inte riktigt det arbete de får lägga ned. Varpå kvinnor som säljer tenderar tröttna ganska snart. Det är de med "rätt" inställning som brukar kunna göra det över tid.

  • Anonym (SEIKO­)
    Thu 5 Aug 2021 01:45
    #4
    Anonym (oops) skrev 2021-08-04 12:19:13 följande:

    Jag tror inte någon vill ha stinkiga kalsonger 

    //

      


    Anonym (Urrk) skrev 2021-08-04 15:52:29 följande:

    För att inte tala om bromsspår.


    Nä exakt, men stinkiga trosor med bromsspår säljer däremot fint. :o
  • Anonym (oops)
    Thu 5 Aug 2021 18:03
    #5
    Anonym (SEIKO) skrev 2021-08-05 01:45:38 följande:
    Anonym (Urrk) skrev 2021-08-04 15:52:29 följande:

    För att inte tala om bromsspår.


    Nä exakt, men stinkiga trosor med bromsspår säljer däremot fint. :o
    Ja alltså skulle inte påstå att vi kvinnor är lika lortiga. Sen enligt marknaden verkar det vara som att män är mer desperata efter att känna lukten av våra inre dofter ;) :P
  • Anonym (SEIKO­)
    Thu 5 Aug 2021 20:43
    #6
    Anonym (oops) skrev 2021-08-05 18:03:22 följande:

    Ja alltså skulle inte påstå att vi kvinnor är lika lortiga. Sen enligt marknaden verkar det vara som att män är mer desperata efter att känna lukten av våra inre dofter ;) :P


    Hygienen varierar nog en hel del hos individer av båda könen, skulle jag tro. Men oavsett, så är väl inte heller trosor från en tjej med hyfsad nivå på renligheten särskilt fräscha efter en lång dag. Så mycket kan jag säga som tjej. ;)
  • Anonym (Jo)
    Thu 5 Aug 2021 20:45
    #7

    Tror inte att intresset är så stort.

  • Anonym (oops)
    Thu 5 Aug 2021 21:45
    #8
    Anonym (SEIKO) skrev 2021-08-05 20:43:45 följande:

    Hygienen varierar nog en hel del hos individer av båda könen, skulle jag tro. Men oavsett, så är väl inte heller trosor från en tjej med hyfsad nivå på renligheten särskilt fräscha efter en lång dag. Så mycket kan jag säga som tjej. ;)


    Som sagt, verkar marknaden trots ?lortighet? vara ett mindre bekymmer för män! :) därav högre intresse.
  • Anonym (SEIKO­)
    Fri 6 Aug 2021 02:58
    #9
    Anonym (oops) skrev 2021-08-05 21:45:17 följande:

    Som sagt, verkar marknaden trots ?lortighet? vara ett mindre bekymmer för män! :) därav högre intresse.


    Många fler män går i gång på att lukta på tjejers trosor än omvänt, ja. Marknaden för använda kalsonger är nog rätt obefintlig i alla fall bland tjejer; kan däremot finnas visst intresse bland bögar
  • Anonym (Ja)
    Fri 6 Aug 2021 13:25
    #10

    Självklart skulle ja kunna sälja mina kallingar svindyrt, ja kan skita ner mig totalt å sedan vakumförpacka kalsongerna så ja inte blir anmäld av fraktbolaget av att det stinker lös skit.

    Nån som är sugen ? ????????????????????????

  • Anonym (Urrk)
    Fri 6 Aug 2021 13:51
    #11
    Anonym (Ja) skrev 2021-08-06 13:25:27 följande:

    Självklart skulle ja kunna sälja mina kallingar svindyrt, ja kan skita ner mig totalt å sedan vakumförpacka kalsongerna så ja inte blir anmäld av fraktbolaget av att det stinker lös skit.

    Nån som är sugen ? ????????????????????????


    Troligen bara Potatisfjollan. Du kan ju fråga honom. Eventuellt kan ni byta med varandra om du vill.
  • Anonym (Ja)
    Fri 6 Aug 2021 15:16
    #12
    Anonym (Urrk) skrev 2021-08-06 13:51:55 följande:

    Troligen bara Potatisfjollan. Du kan ju fråga honom. Eventuellt kan ni byta med varandra om du vill.


    Jag är inte intresserad av några vidriga kalsonger.

    Däremot skulle ja lätt sälja nersketna kalsonger om nån nu skulle betala massa pengar för det
Svar på tråden Sälja sina använda kalsonger?