• Anonym (Anony­m)
    Wed 4 Aug 2021 19:42
    882 visningar
    5 svar
    5
    882

    Älskar min kille men dras även till kvinnor

    Jag är en kvinna som är 30 år och har alltid dragits till män och fantiserat om män sen barnsben men för 10 år sen upptäckte jag att jag även dras sexuellt till kvinnor. Jag har nu blivit tillsammans med världens bästa man och allt känns så underbart med honom och han är den första mannen som lyckats ge mig orgasmer. Jag kan dock inte släppa tanken att jag även dras sexuellt till kvinnor men har dock aldrig testat. Jag berättade det för honom och han var så öppen och stöttande. Men min hjärna låter mig inte vara ifred utan den går i högvarv där det känns fel att jag tar upp hans tid när jag även attraheras av kvinnor. Någon som känner igen sig ? Jag älskar verkligen honom och vill inte förlora honom. Går det att älska en man och kalla sig för straight samtidigt som man känner attraktion för kvinnor ?

    Jag har dock aldrig varit med en kvinna för att intresset inte funnits och jag har svårt att föreställa mig en relation med en kvinna.

  • Svar på tråden Älskar min kille men dras även till kvinnor
  • Wed 4 Aug 2021 20:18
    #1
    Anonym (Anonym) skrev 2021-08-04 19:42:44 följande:

    Jag är en kvinna som är 30 år och har alltid dragits till män och fantiserat om män sen barnsben men för 10 år sen upptäckte jag att jag även dras sexuellt till kvinnor. Jag har nu blivit tillsammans med världens bästa man och allt känns så underbart med honom och han är den första mannen som lyckats ge mig orgasmer. Jag kan dock inte släppa tanken att jag även dras sexuellt till kvinnor men har dock aldrig testat. Jag berättade det för honom och han var så öppen och stöttande. Men min hjärna låter mig inte vara ifred utan den går i högvarv där det känns fel att jag tar upp hans tid när jag även attraheras av kvinnor. Någon som känner igen sig ? Jag älskar verkligen honom och vill inte förlora honom. Går det att älska en man och kalla sig för straight samtidigt som man känner attraktion för kvinnor ?

    Jag har dock aldrig varit med en kvinna för att intresset inte funnits och jag har svårt att föreställa mig en relation med en kvinna.


    Du behöver inte kalla dig straight eftersom du uppenbarligen inte är det.

    Eftersom du inte tror att skulle kunna ha en relation med en annan kvinna är det kanske möjligt att mannen du är tillsammans med nu kan låta dig utforska dragningen till andra kvinnor eller så kanske detta är något som ni kan utforska tillsammans.

    Om han säger nej får du helt enkelt värdera vilket som är viktigast. Mannen eller möjligheten att utforska din sexualitet.
  • Anonym (Anony­m) Trådstartaren
    Thu 5 Aug 2021 13:19
    #2

    Grejen är att han är öppen att testa med annan kvinnan. Det som gör mig kluven är att jag verkligen älskar honom och attraheras verkligen av honom. Men jag kan inte definiera mig helt straight, lesbisk eller bi. Det gör mig förvirrad. För jag vill vara med honom men kan även känna attraktion för kvinnor men har ännu inte känt känslor att jag vill va med en kvinna. Förstår du hur jag menar ?

  • Anonym (Vivi)
    Thu 5 Aug 2021 13:55
    #3
    Anonym (Anonym) skrev 2021-08-05 13:19:55 följande:

    Grejen är att han är öppen att testa med annan kvinnan. Det som gör mig kluven är att jag verkligen älskar honom och attraheras verkligen av honom. Men jag kan inte definiera mig helt straight, lesbisk eller bi. Det gör mig förvirrad. För jag vill vara med honom men kan även känna attraktion för kvinnor men har ännu inte känt känslor att jag vill va med en kvinna. Förstår du hur jag menar ?


    Sluta hålla på att definiera dig så mycket - tror inte att det egentligen behövs eller gagnar någon.

    Följ ditt hjärta, dina känslor och din nyfikenhet och njut!
  • Sun 8 Aug 2021 02:54
    #4
    Anonym (Anonym) skrev 2021-08-04 19:42:44 följande:

    Jag är en kvinna som är 30 år och har alltid dragits till män och fantiserat om män sen barnsben men för 10 år sen upptäckte jag att jag även dras sexuellt till kvinnor. Jag har nu blivit tillsammans med världens bästa man och allt känns så underbart med honom och han är den första mannen som lyckats ge mig orgasmer. Jag kan dock inte släppa tanken att jag även dras sexuellt till kvinnor men har dock aldrig testat. Jag berättade det för honom och han var så öppen och stöttande. Men min hjärna låter mig inte vara ifred utan den går i högvarv där det känns fel att jag tar upp hans tid när jag även attraheras av kvinnor. Någon som känner igen sig ? Jag älskar verkligen honom och vill inte förlora honom. Går det att älska en man och kalla sig för straight samtidigt som man känner attraktion för kvinnor ?

    Jag har dock aldrig varit med en kvinna för att intresset inte funnits och jag har svårt att föreställa mig en relation med en kvinna.


    Du är antagligen bisexuell och då är du inte straight.
    Ja, man kan älska en person oavsett kön som bisexuell.

    Är man osäker och aldrig har provat så brukar man kalla det bi-nyfiken.
    Vissa som är bi-nyfikna provar att ha sex med personer av samma kön men faller aldrig och blir kära.
  • Anonym (Norto­n)
    Sun 8 Aug 2021 07:29
    #5
    Anonym (Anonym) skrev 2021-08-05 13:19:55 följande:

    Grejen är att han är öppen att testa med annan kvinnan. Det som gör mig kluven är att jag verkligen älskar honom och attraheras verkligen av honom. Men jag kan inte definiera mig helt straight, lesbisk eller bi. Det gör mig förvirrad. För jag vill vara med honom men kan även känna attraktion för kvinnor men har ännu inte känt känslor att jag vill va med en kvinna. Förstår du hur jag menar ?


    Var tacksam för att du är en woman.
    Det är mer accepterat att women gillar andra women.
    Hade du varit en man som varit nyfiken på andra men, så hade det inte varit lika ok för en woman.
Svar på tråden Älskar min kille men dras även till kvinnor