• Anonym (Monkey)

    Vad ska jag göra?

    Började skriva med en tjej för typ 3 månader sen. Vi gillade varandra jättemycket. Vi bestämde oss för att träffas eftersom vi bor långt ifrån varandra åkte jag ner till hon å hennes familj i en vecka. Allt gick bra tyckte jag å de kändes som hon gillade mig tror även att familjen kanske tyckte om mig också. Vi myste nästan varje dag å de kändes bra. Sen när jag kom hem å varit hemma några dagar känns det som att hennes intresse tappats för mig, svarar inte lika snabbt och är mycket svårare att hålla konversationen uppe med henne. Vet inte om de beror på att jag gjorde dåligt första intryck eller om de kan bero på att hon är på semester med sin familj.... 

    Är en övertänkande kille på 17 år med knapp nån erfarenhet 
    Vad ska jag göra? Vänta tills hon kommer hem från semestern? eller fråga om jag inte var det hon förväntade sig

  • Svar på tråden Vad ska jag göra?
  • Anonym (Anonym 666)

    Vad du än gör - kräla inte!! Dvs inte fråga om du inte duger, det visar direkt dåligt självförtroende och minskar dina chanser rejält.

    Hon är på semester, ta det lugnt. Du kan skicka meddelanden med några dagars mellanrum eller skicka ett sista att du avvaktar tills hon kommer hem igen, hoppas hon har en fin semester osv.

  • Anonym (A)
    Anonym (Anonym 666) skrev 2021-08-05 12:40:18 följande:
    Vad du än gör - kräla inte!! Dvs inte fråga om du inte duger, det visar direkt dåligt självförtroende och minskar dina chanser rejält.

    Hon är på semester, ta det lugnt. Du kan skicka meddelanden med några dagars mellanrum eller skicka ett sista att du avvaktar tills hon kommer hem igen, hoppas hon har en fin semester osv.
    Håller med
  • Anonym (Monkey)

    Fick reda på att hon tappat känslorna för mig, vart så jävla ledsen älskade henne aldrig gråtit så mycket som jag gjort idag. Hon vill fortfarande vara vänner vet inte om jag klarar de älskar henne är sjukt jobbigt just nu vill bara dö! 

Svar på tråden Vad ska jag göra?