Otroligt besviken på min pojkvän
Skriver här för att jag är så sjukt besviken på min kille och vill veta om andra tycker att jag överreagerar eller inte.
I förrgår skapade han ett konto på en sida där vi ska titta på filmer/serier. Jag frågade om lösenordet eftersom att jag ville in där och titta vad de har för filmer och serier. Då sa han att han inte kan ge lösenordet eftersom att han har samma lösenord till andra saker.
Han tror ju då alltså att jag ska försöka logga in på andra ställen han har detta lösenord till.. och jag vet inte ens vilka andra ställen han har det här lösenordet till. Det är det som gör mig så sjukt besviken, att han inte litar på mig och tror att jag tänker använda hans lösenord till typ hans googlekonto, vilket jag aldrig skulle göra. Det finns inget intressant där för mig att se. Jag har ingenting där att göra och jag hade inte försökt logga in på andra saker med hans lösenord..
Att han inte litar på mig och tror att jag på riktigt skulle testa hans lösenord till olika ställen gör mig väldigt förbannad och besviken. Är så besviken att jag nästan vill göra slut.
Han säger att han kan visa mig vad jag vill om det är något jag vill se på hans sidor/sociala medier (och det vet jag) men att jag inte ska ha hans lösenord som han har till flera olika ställen. Frågan är ju, varför kan han inte ens ge ut sitt lösenord till vår sida där vi ser filmer/serier om han nu inte har något att dölja? Jag litar på min pojkvän för det har han bevisat tidigare att jag kan göra men jag fattar verkligen inte hur han tänker här. Det verkar ju som att han tror att jag kommer att logga in på alla hans saker och det gör mig sjukt besviken.
Han säger att ingen ska kunna hans lösenord som han har till flera olika ställen och att om vi hade gjort slut någon gång så är det dåligt om jag kan hans lösenord.
Saken är den att det aldrig har handlat om att få hans lösenord till olika saker. Det handlar om att han uppenbarligen litar på mig så lite att han inte ens kan ge inloggningen till vår sida där vi ska se filmer och serier, för då tror han att jag kommer försöka gå in med hans lösenord på andra olika sidor som han har det här lösenordet till. Jag kan ju inte ens hans email/användarnamn till saker så då räcker det ju inte bara med ett lösenord om jag skulle vilja gå in på alla hans sidor och snoka.
Jag resonerar inte alls på det här sättet och jag hade inte gjort på det här sättet.
Jag älskar honom men jag vet inte om jag kan komma över det här. Blir irriterad bara han försöker hålla om mig eller krama mig. Hur fan tänker han? Att han litar på mig så lite, det är det som gör ont. Han försöker få det till att jag menar att jag har rätt till hans lösenord som han har till andra ställen också, vilket det inte alls handlar om. Känns inte som att han fattar alls.
Han säger att han inte alls tror att jag skulle försöka logga in på hans saker med lösenordet men det måste ju vara det han tror, annars hade han väl bara gett mig lösenordet direkt.