• Carolaline

    Pojke eller flicka?

    Hej! Vi är så nyfikna att vi kan smälla av! Kommer vår älskade son få en lillebror eller en lillasyster? Han får det han behöver här i livet, ingen tvekan om saken. Men nyfikenheten är lika stor för det!

    Hoppas att det som behövs för att tyda är med på bild.

    Gissa på tack!

  • Svar på tråden Pojke eller flicka?
  • Carolaline
    4 prinsar skrev 2021-08-06 10:55:13 följande:

    Ser ut som det blir en lillebror absolut. Lik mina söners nubb i v 13


    Åh, gör det! Så otroligt spännande! Tack!
  • Anonym (2)

    Syns ingen tydlig nub men eventuellt så syns det på bild 4. Om det är nuben där så tolkar jag det som att det blir en pojke.

  • Anonym (2)
    Anonym (2) skrev 2021-08-06 22:56:07 följande:

    Syns ingen tydlig nub men eventuellt så syns det på bild 4. Om det är nuben där så tolkar jag det som att det blir en pojke.


    Menar bild 3.
  • Carolaline
    Louise1991 skrev 2021-08-06 22:25:37 följande:

    Tror med på en lillebror :)


    Tack snälla för gissning! En liten pojke som knackar på vår dörr alltså <3
  • Carolaline
    Anonym (2) skrev 2021-08-06 22:56:07 följande:

    Syns ingen tydlig nub men eventuellt så syns det på bild 4. Om det är nuben där så tolkar jag det som att det blir en pojke.


    Tack så mycket! Så spännande med gissning, nu är det många runt omkring som gissat pojke och inte en enda som gissat tjej. Det börjar helt klart kännas som lillebror som vill in i vårt liv <3
  • Lisau

    Hej är i vecka 12+2 var på tidigt ultraljud och vill jätte gärna veta det är ???? ????. När jag kollar mellan benen så ser jag att det är en pojke men nu vet jag inte heöt säckert. Vad tror ni flicka eller pojke

  • Louise1991
    Lisau skrev 2021-08-07 11:23:51 följande:

    Hej är i vecka 12+2 var på tidigt ultraljud och vill jätte gärna veta det är ???? ????. När jag kollar mellan benen så ser jag att det är en pojke men nu vet jag inte heöt säckert. Vad tror ni flicka eller pojke


    12+2 finns fortfarande chans för att nubben reser sig ytterligare, men jag tycker i nuläget inte att de är en självklar pojknubb !
  • Lisau

    Hej tack för ditt svar men kan man se 2 streck eller 3. Är själv så dålig på de. Har en till bild som ja inte fick med från början

  • Louise1991
    Lisau skrev 2021-08-07 12:53:00 följande:

    Hej tack för ditt svar men kan man se 2 streck eller 3. Är själv så dålig på de. Har en till bild som ja inte fick med från början


    Kolla mer på nubbens vinkling än på streck i dessa tidiga veckor :)

    Denna bild med nubb ser ut som en klar uppåtvinkling tycker jag men som ändå har tid till att resas ytterligare, tror på pojke !
  • Anonym (Hjälp)
    Louise1991 skrev 2021-08-07 17:29:04 följande:

    Kolla mer på nubbens vinkling än på streck i dessa tidiga veckor :)

    Denna bild med nubb ser ut som en klar uppåtvinkling tycker jag men som ändå har tid till att resas ytterligare, tror på pojke !


    Kan du säga nåt om denna? Tyvärr hamnar nog bilden åt fel håll men..

  • Anonym (.)

    Pojke


    Carolaline skrev 2021-08-06 10:37:32 följande:

    Hej! Vi är så nyfikna att vi kan smälla av! Kommer vår älskade son få en lillebror eller en lillasyster? Han får det han behöver här i livet, ingen tvekan om saken. Men nyfikenheten är lika stor för det!

    Hoppas att det som behövs för att tyda är med på bild.

    Gissa på tack!


  • Anonym (.)

    Tror flicka då nubben är rak. Pojkar brukar ha en mer uppåt vinklad nubbe.


    Lisau skrev 2021-08-07 11:23:51 följande:

    Hej är i vecka 12+2 var på tidigt ultraljud och vill jätte gärna veta det är ???? ????. När jag kollar mellan benen så ser jag att det är en pojke men nu vet jag inte heöt säckert. Vad tror ni flicka eller pojke


  • Lisau

    Hej har varit på ultraljud för andra gången 16+. Dom ville nt säga könet pga för tidigt vad tror ni. Är väldigt nyfiken ????

Svar på tråden Pojke eller flicka?