Ont i ändtarmen vid ägglossning och mens
När jag har ägglossning har jag ont på ett ställe i ändtarmen. Likaså när jag har mens har jag fruktansvärt ont i rumpan. Någon annan men liknande problem?
När jag har ägglossning har jag ont på ett ställe i ändtarmen. Likaså när jag har mens har jag fruktansvärt ont i rumpan. Någon annan men liknande problem?
Låter som en reaktion på endometrios.
Då kan man få ont på andra ställen också.
Jag har samma, visste inte att det kunde bero på endometrios. Vaknar ibland på natten av smärtan, det är en krampaktig hemsk smärta. Kan även få ont i ljumsken och benet ibland.
Jag har samma fast endast när jag har mens. Jag har inte endometrios, var ofrivilligt barnlös i 2 år och gjorde då en utredning.
Jag har också den känslan, det hugger till och jag kan knappt stå... Jag har haft det sedan jag var tonåring. I och med att jag inte har några andra problem så låter jag det bara vara. Men det med endometrios var intressant!
[quote=81296965][quote-nick]Anonym (&) skrev 2021-08-08 18:38:11 följande:[/quote-nick][/quote]
Tack! Känns bättre (fast jag aldrig varit orolig så känns det bättre :) )
[quote=81296965][quote-nick]Anonym (&) skrev 2021-08-08 18:38:11 följande:[/quote-nick][/quote]
Tack! Känns bättre (fast jag aldrig varit orolig så känns det bättre :) )