• Johanli93

    Vill sy igen uträkningar

    Hej.

    Jag har en gång i tiden töjt mina öron. Idag ångrar jag mig och har varit utan över ett år men de läker aldrig igen. Hålen är idag ca 4 mm och blir inte mindre.

    Har mailat med en plastikkirurg som skulle ha 7000 kr. Vilket är pengar jag inte har till det nu.

    Har hört att vissa har fått igensytt via vårdcentralen men dom nekar mig på telefonen.

    Är det någon som har åtgärdat uttöjda öron? Hur och var fick ni betala?

  • Svar på tråden Vill sy igen uträkningar
  • Anonym (Rakt på sak)

    Du får nog stå ut med dina töjda örsnibbar tills du har råd. De som fått hjälp via vc har antagligen haft medicinska orsaker, det du pratar om är rent frankt bara kosmetiskt.

  • LFF
    Johanli93 skrev 2021-08-11 12:48:51 följande:

    Hej.

    Jag har en gång i tiden töjt mina öron. Idag ångrar jag mig och har varit utan över ett år men de läker aldrig igen. Hålen är idag ca 4 mm och blir inte mindre.

    Har mailat med en plastikkirurg som skulle ha 7000 kr. Vilket är pengar jag inte har till det nu.

    Har hört att vissa har fått igensytt via vårdcentralen men dom nekar mig på telefonen.

    Är det någon som har åtgärdat uttöjda öron? Hur och var fick ni betala?


    Då får du spara om du inte har råd med det. Hoppas verkligen inte att folk får det igensytt hos VC bara för att de tröttnat på sina stora hål utan att det ligger andra, medicinska, orsaker bakom.
  • Anonym (M)

    Har samma problem. Ska kolla med en läkare nu i samband med en skönhetsoperation jag ska göra, ifall han kan ta öronen samtidigt.

    Är så trött på att det hänger fula stora hål i öronen!

Svar på tråden Vill sy igen uträkningar