• Anonym (Nakenbadare)

Hajvar nakenbad

Hej alla.

Va o besökte Hajvar nakenbad i utanför Ronneby häromdagen. Ett mycket trevligt ställe med fint bad. Efter en stund tog jag en liten promenad runt stället och fick se ett par som var på besök. Inget konstigt med det, utan till saken hör det att tjejen ifråga var dels så jävla het, dels höll hennes man på att smörja in henne med solkräm (förmodligen) och samtidigt då så smekte han henne. Ååh, det var så hett.. Vilka bröst och vilken fitta hon hade. Han smekte både brösten och fittan... Länge o väl. Jag stod i buskarna lite avskilt och tittade på, dessvärre var där vissa som mer öppet tittade.. O smekte sig.. Typiskt för så verkade de bli störda.

Nån mer som var där och såg dem?

• Svar på tråden Hajvar nakenbad
  • Anonym (A)

Jag tror du själv är snuskgubben i berättelsen och nu hoppas på att få bånge igen av att höra att nån såg dig.

Jag gissar att det är olagligt att bete sig så på en strand oavsett om det är ett nakenbad eller inte.

• Anonym (Nakenbadare)

Nej nej, absolut inte..

Vad folk gör eller inte gör struntar jag i..

Det hela var så vackert bara..

Tillåtet eller inte.. Fullt naturligt i min värld

• Anonym (Usch)

Jag skulle vilja gå på nakenbad för att känna mig fri och naturlig men det är sånt här som oroar mig. Att det finns äckligt folk som glor och har sig.

• Anonym (Du är ett pervo)

Så du stod i buskarna och gömde dig medan du tittade på? Det tycker jag är mer creepy än att komma fram och titta öppet.

Om de inte vill bli fluktade på, kanske de borde ta det lite lugnt själva med vad de faktiskt gör, var de smeker varandra och så.

• Anonym (Nakenbadare)

Ville ju inte gå fram o förstöra det härliga...

Att se hennes andning fördjupas, att se henne verkligen njuta var så underbart.

De som var närmre, väl synliga, verkade mer störa..

Tillslut slutade paret med vad de gjorde och verkade besvärade

Svar på tråden Hajvar nakenbad