Ni som gjort botox, hur länge höll det första gången?
Har precis gjort botox första gången (i pannan) och hatar det (alltid lär man sig något av alla påhitt man får för sig).
Ni som gjort botox, hur läge häll det sig första gången?
Jag är 40.
Har precis gjort botox första gången (i pannan) och hatar det (alltid lär man sig något av alla påhitt man får för sig).
Ni som gjort botox, hur läge häll det sig första gången?
Jag är 40.
Fyra månader brukar mitt hålla, sedan börjar man se de där hemska rynkorna igen. Hälsningar från en som älskar Botox.
Jag har inte testat men varför hatar du det?
3-4 månader. Alltså det börjar röra på sig efter bara två månader. Det ser hemskt ut efter ca 2 veckor men sen blir det mer och mer lagom rörelse i ansiktet :)
Jag fyller på var 6:e månad och det har jag gjort i 6-7 år nu.
Tack för svaren! 3-4 månader blir en lååång väntan???? Skönt att höra att två första veckorna är värst, men att det efter det blir mer rörligt. För nu känner jagatt hela min personlighet är försvunnen. Ingenting rör sig? Visste inte hur mycket jag älskade min mikik förrän nu ????
Det skulle inte vara en massa frågetecken i inlägget ovan. Hade lagt in smilys (från iphone), men familjeliv stödjer tydligen inte de.
La min botox för 1,5 år sen och känner fortfarande av det, men argrynkan är lite vagt tillbaka. Jag har varit noga med att vara försiktig med att kisa och använda dessa muskler för mycket. Vet inte hur länge sen du gjorde din, men rörligheten är tillbaka någorlunda efter ett par veckor.
Får jag fråga vad du hade förväntat dig?
La min botox för 1,5 år sen och känner fortfarande av det, men argrynkan är lite vagt tillbaka. Jag har varit noga med att vara försiktig med att kisa och använda dessa muskler för mycket. Vet inte hur länge sen du gjorde din, men rörligheten är tillbaka någorlunda efter ett par veckor.
Får jag fråga vad du hade förväntat dig?
Har för mig att de höll i ca 3 mån. Hela mitt utseende förändrades till det sämre av botox i pannan så därför kommer jag inte göra om det även om det hjälpte mot rynkorna.
Gillade inte heller känslan, kände mig stel i pannan.
3-4 månader. Alltså det börjar röra på sig efter bara två månader. Det ser hemskt ut efter ca 2 veckor men sen blir det mer och mer lagom rörelse i ansiktet :)
Jag fyller på var 6:e månad och det har jag gjort i 6-7 år nu.