• lillemmy

    Gravidsymtom som avtagit men allt ändå varit okej?

    Hej, finns de någon fler som har haft olika ömmande bröst till och från under första 12 veckorna av graviditeten? Alltså att ena dagen är de ömmande och ena dagen inte ? Eller typ ömmande nån vecka och sedan slutar ömma och graviditeten ändå gått bra ? Blir så orolig hela tiden :(

  • Svar på tråden Gravidsymtom som avtagit men allt ändå varit okej?
  • Längtarihjälmig93

    Så har det varit för mig med hela tiden, är i vecka 13 nu. Gjorde vul i v.12 och allt var normalt.

  • lillemmy
    Längtarihjälmig93 skrev 2021-08-15 21:20:34 följande:

    Så har det varit för mig med hela tiden, är i vecka 13 nu. Gjorde vul i v.12 och allt var normalt.


    åh gud , håll tummarna för mig är du snäll :(
  • Längtarihjälmig93
    lillemmy skrev 2021-08-15 21:30:50 följande:

    åh gud , håll tummarna för mig är du snäll :(


    Ja det är säkert inget konstigt, jag var också orolig och googlade massor och insåg att många hade på precis samma sätt. :)
  • lillemmy

    Tyvärr fick jag missfall igår :( känns ju som att man går sönder oavsett hur tidigt eller hur vanligt de än är :(

  • Entjejskonto
    lillemmy skrev 2021-08-18 09:04:37 följande:

    Tyvärr fick jag missfall igår :( känns ju som att man går sönder oavsett hur tidigt eller hur vanligt de än är :(


    Beklagar, har också haft ett, hoppas du får ett plus som leder till en liten solstråle när dur redo för det!
  • Ericky
    lillemmy skrev 2021-08-18 09:04:37 följande:

    Tyvärr fick jag missfall igår :( känns ju som att man går sönder oavsett hur tidigt eller hur vanligt de än är :(


    Åh vad ledsen jag blir att läsa detta <3 jag hade också ett missfall i maj och är nu gravid igen. Oroar mig också eftersom symtomen försvunnit. Vad var du i för vecka? <3
  • lillemmy

    Jag var i vecka 6 :( och tack ja hoppas också på ett plus som blir en bebis då de går att försöka igen

Svar på tråden Gravidsymtom som avtagit men allt ändå varit okej?