Remi skrev 2021-08-15 17:22:12 följande:
Hej.
Ni som har någon erfarenhet att gå på swingersklubb.
Vad har ni för tips till par som har eventuell funderingar kring att utforska detta.
Vad ska man tänka på innan man tar steget in i detta?
Tillexempel:
När man väl är på klubben, hur ska man bete sig?
Ska par gå fram till andra par och börja samtala?
Har ni och era partner några regler ni följer, i så fall vilka regler gäller just för er?
Hur gör ni för att vara säkra? Då menar jag inte könssjukdomar (kondomer ska användas) ... tänkte mer på covid.
Skulle någon kunna berätta hur en kväll skulle kunna se ut på en swingersklubb. Behöver inte vara detaljerat/grafiskt men bara så att jag har ett hum på vad vi kan förvänta oss.
Tack på förhand
*Ha inga krav första gången ni är där, ta det som ett studiebesök och känn av atmosfären. Händer det nåt så händer det.
*Prata om vad ni har för förväntningar innan. Vad är ok/inte ok?
*Var er själva, i baren/loungen brukar par samtala om ni inte tydligt avskärmar er och sitter i ett hörn. Dock innebär det inte att man samtalat så blir det sex.
*Vi har inga regler, vi hade det i början men inte nu. Vi känner varandra och läser av varandra ganska bra. Vissa par har inga kyssar t.ex.
*Vi har Covidpass men det är ju inte safe för det. Som i vanliga samhället får man ta sitt ansvar och stanna hemma vid symptom eller om man vet man varit i kontakt med andra som haft symptom.
Senaste besöket var nog ganska vanligt för oss.
Anlände och bytte om, jag i korsett och stockings, han i kalsonger.
Tog ett glas i baren och satt i loungen. Spanade runt lite. Sen in till lekrummet, tittade på andra och sen gick vi till en gunga och hade sex, andra tittade.
Till baren och tog ett glas till, pratade med några par, bestämde att gå till lekrummen med ett av dom och hade partnerbyte. Ett till par lade sig bredvid, visade sig att vi chattat med dom på nätet, men vi gjorde inget med dom då.
Till loungen igen men det började bli mindre folk. Gick till lekrummen för att avsluta kvällen.
Såg paret vi chattat med hade sex och vi frågade om det var ok att lägga oss bredvid. De sa ja och efter ett tag hade vi sex, sedan lämnade vi klubben i sällskap.
Lite statiskt skrivet men har inte tid med mer än så.
Ha inte för bråttom och var överens om saker innan
Lycka till