• Lillafamd

    Finns det intresse hos er föräldra med barn mellan 1år och 10 år att det skulle finnas ett företag som har färdiga klädpaket för tex förskola/skola

    Ja

    Nej

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Finns det intresse hos er föräldra med barn mellan 1år och 10 år att det skulle finnas ett företag som har färdiga klädpaket för tex förskola/skola
  • Mortiscia80

    Den här frågan har redan kommit upp i forumet flera ggr och det slutar alltid på samma sätt, de flesta är inte intresserade av olika orsaker.

  • Poppy 2012

    Jag skulle inte vara intresserad eftersom jag dels köper de flesta kläderna second hand, dels redan har ungefär 2/3 delar av sakerna hemma när terminen börjar (även om höstterminen startar denna vecka så har vi under sommaren använt regn- och skalkläder och de får vi använda nu under hösten tills dess vintern kommer), dels redan kan få tjänsten genom PoP utifall jag vill köpa allt nytt på en gång.

  • Norrut

    Är nog en svår affärsidé att få till att fungera, med tanke på att folk redan säljer sådana klädpaket begagnade för väldigt låga priser.

  • Fiona M

    Jag förstår inte poängen.
    De flesta barn har ju egna preferenser som knappast kan mötas i ett färdigt paket, kanske skiljer storleken i överdel/underdel, många föräldrar köper pö om pö (rea, second hand), så... nej.

Svar på tråden Finns det intresse hos er föräldra med barn mellan 1år och 10 år att det skulle finnas ett företag som har färdiga klädpaket för tex förskola/skola