• Janni91

    Vilken IVF-klinik är bäst i Göteborg?

    Hej! Är det någon som kan tipsa om vilken IVF-klinik som är bäst i Göteborg? Livio verkar ha bättre resultat än Nordic IVF och den nyaste kliniken Göteborgs IVF-klinik har inte presenterat någon statistik än vad jag kan se.

    Vi vet inte vilken vi ska välja, så jag lyssnar gärna på andras erfarenheter! 

  • Svar på tråden Vilken IVF-klinik är bäst i Göteborg?
  • Ellie

    Jag vet inte vilken som är bäst men var själv väldigt nöjd med Carlanderska. De gar bra information och råd som passade oss (och som blev billigare än det vi själva trodde vi behövde). Har fått 2 barn genom dem.

  • Janni91
    Ellie skrev 2021-08-17 08:11:52 följande:

    Jag vet inte vilken som är bäst men var själv väldigt nöjd med Carlanderska. De gar bra information och råd som passade oss (och som blev billigare än det vi själva trodde vi behövde). Har fått 2 barn genom dem.


    BuoBä skrev 2021-08-17 08:30:29 följande:

    Vi har bara gått på Livio vid Carlanderska, men var väldigt nöjda med dem.


    Okej, tack så mycket för ni delar med er, det uppskattas verkligen! :) 

  • Kronärtskocka

    Har gjort utredningen på Nordin IVF men valde sedan att gå vidare med behandling på Göteborgs Ivf klinik. Är nöjd med deras engagemang och vilja att prova nytt och justera protokollet inför nästa försök. Jag har av yttre orsaker varit en patient som inneburit merjobb och krångel men de har löst allt och varit väldigt tillmötesgående.

    Det är svåra val. Jag ringde runt och hörde mig för och gick lite efter det. Lycka till oavsett vilken klinik ni vänder er till!

  • Janni91
    Kronärtskocka skrev 2021-08-17 20:31:05 följande:

    Har gjort utredningen på Nordin IVF men valde sedan att gå vidare med behandling på Göteborgs Ivf klinik. Är nöjd med deras engagemang och vilja att prova nytt och justera protokollet inför nästa försök. Jag har av yttre orsaker varit en patient som inneburit merjobb och krångel men de har löst allt och varit väldigt tillmötesgående.

    Det är svåra val. Jag ringde runt och hörde mig för och gick lite efter det. Lycka till oavsett vilken klinik ni vänder er till!


    Tack för du delar med dig! Vi har gjort utredningen på Göteborgs IVF-klinik och de sa att allt såg normalt ut men jag ska till Nordic IVF imorgon för en second opinion. Ja, det är verkligen svåra val. Skönt att ni är nöjda med ert val! :) 
Svar på tråden Vilken IVF-klinik är bäst i Göteborg?