• Lillebus10

    Hur ska jag hantera situationen?

    Jag har under en längre period verkligen tyckt en kille (i Göteborg) är så fin. Jag pluggar där och han är där ifrån.

    Han har haft tjej men på något höger gick jag reda på han vart singel. Jag chansade då skickade då en av hans bilder till honom och skrev ??????????, varpå vi börjar prata. Båda skriver, lite flörtigt då och då och tar många intiativ, han är väldigt bra på skriva frågor och fortsätta konversationen. Jag frågar om han vill ses någon dag och de vill han gärna. Vi har skrivit på instagram (med några timmars mellanrum men ändå utan uppehåll sedan onsdags nu.) Alltså i 6 dagar. Men idag dog det ut? jag vill verkligen träffa honom & inte att det ska dö ut men vet inte hur jag ska göra. Vill heller absolut inte vara för på eller skrämma iväg honom. Vi har ju pratat om att ses, men jag är först Göteborg om 1,5 v. Känns för tidigt att redan fråga om han vill ses där och då.

    Hur hade ni gjort?? Ska jag bara vänta och se om han skriver? Det var han som läste mitt senaste & ej svarade / frågade något. Jag känner ändå jag visat starkt intresse.

  • Svar på tråden Hur ska jag hantera situationen?
  • Anonym (Ghost)

    Ja du har ju kört slut på batterierna i honom. Om man chattar så där intensivt blir det för mycket, ni skulle ha bokat in en träff och pratat då istället och däremellan pratat lite grann bara. Han behöver paus nu. Frågan är om han nånsin kommer tillbaka efter den...

Svar på tråden Hur ska jag hantera situationen?