• Fabian1965

Vakuumpump för kuk och fitta

Jag har följt en intressant tråd om pumpning av könsorgan.

Använder en penispump modell Bathmate7 som fungerar så att jag fyller den med vatten och pumpar kuken när jag badar. Kuken blir grövre i pumptuben och grovleken håller i sig ett bra tag. Den blir också snabbt längre när jag pumpar och längden är nu två cm längre när jag pumpar. Det syns i rörets mät anordning.

Finns det fler här på FL som pumpar sin kuk eller fitta?

Varför började du, fungerar det bra för dig, blir du känsligare ? Berätta gärna om din upplevelse av detta hjälpmedel och leksak.

• Svar på tråden Vakuumpump för kuk och fitta
  • Anonym (Vivi)

Vi pumpar och njuter i vår relation, han med vatten- och luftpump och jag med luftpump.

Finns många sköna erogena zoner på både män och kvinnor att utforska och upptäcka, t ex inte bara hela vulvan utan en liten sugkopp för clittan eller bröstvårtorna.

Mannen har en luftpump från Fröhle, med plats för testiklarna och den är en av hans favoriter just nu.

Vi läste om pumpning på en blogg och såg sköna klipp, blev nyfikna och har lekt oss fram sedan dess.

Leker för att det är skönt och för att det innebär träning för våra svällkroppar.

Tror att pumpning för killar är väl etablerat och att det för kvinnor är mer av en modegrej som kommer och går.

Just nu är ju t ex lufttrycksvibratorer stort.

Om man kollar runt på nätbutiker så finns det recensioner från både män och kvinnor, så visst finns vi!

Tar också gärna del av erfarenheter och tips här i tråden

• Fabian1965
    Anonym (Vivi) skrev 2021-08-20 10:18:01 följande:

Vi pumpar och njuter i vår relation, han med vatten- och luftpump och jag med luftpump.

Finns många sköna erogena zoner på både män och kvinnor att utforska och upptäcka, t ex inte bara hela vulvan utan en liten sugkopp för clittan eller bröstvårtorna.

Mannen har en luftpump från Fröhle, med plats för testiklarna och den är en av hans favoriter just nu.

Vi läste om pumpning på en blogg och såg sköna klipp, blev nyfikna och har lekt oss fram sedan dess.

Leker för att det är skönt och för att det innebär träning för våra svällkroppar.

Tror att pumpning för killar är väl etablerat och att det för kvinnor är mer av en modegrej som kommer och går.

Just nu är ju t ex lufttrycksvibratorer stort.

Om man kollar runt på nätbutiker så finns det recensioner från både män och kvinnor, så visst finns vi!

Tar också gärna del av erfarenheter och tips här i tråden

En penispump med plats för kulorna

Jag googlade och såg en som heter PPO 16. Måste vara den.

Jag har testat att endast pumpa pungen med min Bathmate och det gav en skön känsla. Att både få kuk och pungen svullna och större låter lockande. Kanske beställer jag en sån pump.

Nu pumpar jag oftare på morgonen innan jag tar mig till jobbet.

Känns nice att vara lite svullen bland kollegorna. De skulle bara veta vad jag sysslar med.
  • Anonym (Vivi)
    Fabian1965 skrev 2021-08-20 11:28:53 följande:

En penispump med plats för kulorna

Jag googlade och såg en som heter PPO 16. Måste vara den.

Jag har testat att endast pumpa pungen med min Bathmate och det gav en skön känsla. Att både få kuk och pungen svullna och större låter lockande. Kanske beställer jag en sån pump.

Nu pumpar jag oftare på morgonen innan jag tar mig till jobbet.

Känns nice att vara lite svullen bland kollegorna. De skulle bara veta vad jag sysslar med.

He he - rackare där!

Ja, det är en av pumparna i PPO familjen.

gleitgelkaufen

Maken har också gjort en morgonrutin kring sin luftpump, nästan varje morgon efter duschen men innan kläderna åker på.

Jag har invigt min nya Fröhle den är långt större än min första rosa med riktigt bra drag i och ger skön svullnad och plats för god tillväxt.

Har inte provat sugstaven ännu, men den lockar & kommer så småningom!
  • Anonym (Vivi)
    Anonym (Vivi) skrev 2021-08-20 12:00:19 följande:

He he - rackare där!

Ja, det är en av pumparna i PPO familjen.

gleitgelkaufen

Maken har också gjort en morgonrutin kring sin luftpump, nästan varje morgon efter duschen men innan kläderna åker på.

Jag har invigt min nya Fröhle den är långt större än min första rosa med riktigt bra drag i och ger skön svullnad och plats för god tillväxt.

Har inte provat sugstaven ännu, men den lockar & kommer så småningom!

Ett tips till dig är att inte ta Fröhles bollpump varianten (ganska svag) utan 'campingpumpen' eller slå till på den starkaste saxpumpen, så hämtar du härlig kuk-energi där!

march69mallow
  • Fabian1965
    Anonym (Vivi) skrev 2021-08-20 14:24:15 följande:

Ett tips till dig är att inte ta Fröhles bollpump varianten (ganska svag) utan 'campingpumpen' eller slå till på den starkaste saxpumpen, så hämtar du härlig kuk-energi där!

march69mallow

Tack för tipset

Om jag köper den kanske kuken exploderar? ha ha ha

Har din man märkt någon skillnad i känslighet på ollonet?

Är bra sugen på att få veta hur era kön ser ut efter pumpning, men det får vad jag misstänker vara en skön fantasi.

Må nu bra och pumpa på.

Är det verkligen ingen annan här som vakuumpumpar eller är nyfiken?
  • Anonym (Vivi)
    Fabian1965 skrev 2021-08-20 22:15:05 följande:

Är mysigt att ha den över kuken med ett lagom vakuum tryck när jag läser en bok

Fy Fabian - ser gott ut!

Kvalitetstid - hoppas fler upptäcker och skriver i tråden!

Såg du länkarna jag lade till dig?
  • Fabian1965
    Anonym (Vivi) skrev 2021-08-20 22:27:48 följande:

Fy Fabian - ser gott ut!

Kvalitetstid - hoppas fler upptäcker och skriver i tråden!

Såg du länkarna jag lade till dig?

Det är gott.

Skönt pirr och faktiskt avslappnande fastän jag blir styv

Nej.. såg ingen länk
  • Anonym (Vivi)
    Fabian1965 skrev 2021-08-20 22:34:45 följande:

Nu såg jag den

Läckert och sexigt

Joru - det är en riktigt pigg dam med frisk aptit!

Följer henne och inspireras av henne med glädje =)

Missa heller inte gleitgelkaufen
  • Fabian1965

Den sista länken förstår jag inte alls?

Hittar inget intressant.

Blir din klitoris större av fittpumpningen?

Tycker du om smärtan i fittläpparna när du pumpar dem svullna?

Svar på tråden Vakuumpump för kuk och fitta