Anonym (Vivi) skrev 2021-08-20 10:18:01 följande:
Vi pumpar och njuter i vår relation, han med vatten- och luftpump och jag med luftpump.
Finns många sköna erogena zoner på både män och kvinnor att utforska och upptäcka, t ex inte bara hela vulvan utan en liten sugkopp för clittan eller bröstvårtorna.
Mannen har en luftpump från Fröhle, med plats för testiklarna och den är en av hans favoriter just nu.
Vi läste om pumpning på en blogg och såg sköna klipp, blev nyfikna och har lekt oss fram sedan dess.
Leker för att det är skönt och för att det innebär träning för våra svällkroppar.
Tror att pumpning för killar är väl etablerat och att det för kvinnor är mer av en modegrej som kommer och går.
Just nu är ju t ex lufttrycksvibratorer stort.
Om man kollar runt på nätbutiker så finns det recensioner från både män och kvinnor, så visst finns vi!
Tar också gärna del av erfarenheter och tips här i tråden
En penispump med plats för kulorna
Jag googlade och såg en som heter PPO 16. Måste vara den.
Jag har testat att endast pumpa pungen med min Bathmate och det gav en skön känsla. Att både få kuk och pungen svullna och större låter lockande. Kanske beställer jag en sån pump.
Nu pumpar jag oftare på morgonen innan jag tar mig till jobbet.
Känns nice att vara lite svullen bland kollegorna. De skulle bara veta vad jag sysslar med.